• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht RUIL: Mijn Analog Rytm MK2 plus Novation Drumstation MK2 voor je Soma Pulsar 23

Prijs
1 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

burnberlinburn

Ouwe rot
Beide drummies hebben lichte gebruikssporen, komen zonder originele verpakking en werken perfect. Het drumstation wordt geleverd met een vervangende voeding, evenals de (defecte) originele. De AR wordt geleverd met de originele voeding. Het drumstation is de MK2, dat wil zeggen degene met een stabiele MIDI en waar je 808 en 909 kunt mixen.

Ruil beide samen voor een Soma Pulsar met de nieuwe kickmodule, ongeacht of de Pulsar al is aangeschaft of er achteraf mee is uitgerust.

Ik ben in Beieren, maar heb hier en op andere boards positieve recensies.

Attachments

• 20240925_153152.jpg
    20240925_153152.jpg
    241,1 KB · Bekeken: 158
  • 20241008_165024.jpg
    20241008_165024.jpg
    284,4 KB · Bekeken: 139
Ik kan ook iets anders toevoegen aan het Drumstation, zoals Strymon El Capistan Delay, JOEMEEK MC2 of SuonoBuono nABC+, beide compressoren

Back