Ik heb een TR-606 te koop staan. Daar is veel belangstelling voor. Prijs is 350,-. Foto's staan op synthforum. Hij is helemaal in orde, alleen het batterijklepje en de power adapter missen.
@R-ond, ik ben maar van plan één van de twee te kopen omdat mijn budget niet echt groot is en ik denk dat ik toch het liefst één van deze koop, vooral omdat ze makkelijk te programmeren zijn. Btw De modular in mijn avatar is mijn eigen diy modular.
200 was een paar jaar terug, kan nu ook nog wel als je geluk hebt...300 is teveel, zeker zonder klepje Adapter is ook nog es 15 euro....
Er stond een gemodde (analogue solutions tonal en ios mods) voor 350 op sequencer.de forums, maar dat is alweer 2maand terug. Dat is pas vet... Een standaard 606 is gaaf, maar het wordt pas leuk met een gemodde...Die kan gewoon tegen een tr808 opboksen dan...en 350 is een steal.....
Een tr707 vind ik een beetje kloterig mixen en een vrij hard strikt geluid hebben. Totaal anders dan een TR606 hoor. Kwa progging is de TR606 de best !!!!
Nou een 707 vond en vind ik altijd een lekkere bak, klinkt goed voor een digitale bak. Als je analoog lekkerder vindt klinken pak dan analoog natuurlijk. Als ik een kale 606 zou kunnen kopen voor 250 of een 707 voor 175 euro kocht ik een 606 denk ik (heb ook al een 505 dus ik hoef de 707 niet zo heel hard te missen).
Dus als ik het goed begrijp zijn dit goede prijzen voor een Tr-707 en Tr-606 in goede conditie:
Tr-707: 150-170
Tr-606: 200-250
Kwa sound zou het wel makkelijk zijn mocht ik ze bij iemand kunnen komen uitproberen want ik heb er nog nooit één in het echt gehoord of onder handen gehad, een filmpje zegt wel wat maar niet genoeg. Weten jullie iemand in de buurt van Knesselare (tussen Brugge en Gent) waar ik dit eventueel zou kunnen?
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.