Gratis Trance Album: Tim Besamusca - Nothing Lasts

ben benieuwd, bedankt alvast voor t delen! :okdan:

Cool man! Feli met de release.

Album klinkt zoals een release moet klinken!

Luistert erg lekker weg en het klinkt goed afgewerkt. Toch mis ik soms een beetje een opbouw naar iets, want bijvoorbeeld Vortex vind ik een beetje langdradig, misschien komt dat omdat die melodielijn me niet helemaal ligt.

Sorry dat ik het zeg maar ik vind het zonde dat het zo kapot gemastered is. -3dB RMS had wel gemogen hoor. (En flink wat minder sublaag)
De zachtere passages klinken gewoon lekker dus aan de orginele mix ligt het niet denk ik.

Volgens mij clipt hij ook . . .

clip_mea.jpg

Bedankt voor de reacties! Ik moet zeggen dat de nummers best wel luid gemastered zijn ja. Nou is mastering niet helemaal mijn specialiteit, maar ik zal in het vervolg het iets minder luid doen!

Nogmaals bedankt iedereen voor het luisteren! Hij is nu al meer dan 2300 keer gedownload binnen 24 uur! :halleluja dat had ik echt niet verwacht!

Groetjes,
Tim

Muzikaal gezien prachtig! Je progressies vind ik erg rustgevend en zo hoort het bij trance. Je basses vind ik ook heel goed. Vooral het nummer "Nothing Lasts" vind ik erg mooi.

Ik ben het wel met de anderen eens dat het erg 'kapotgemastered' klinkt en lijkt te clippen. Zonde, want dat is niet nodig.

Klinkt erg lekker allemaal qua productie, maar persoonlijk vind ik het wel allemaal 13 in een dozijn trance. Geen nummer blijft bij mij hangen. De potentie tot het schrijven van een echte floorfiller is er zeker, dus ben benieuwd waar je in de toekomst mee gaat komen.

Klinkt lekker hoor..

'Reflections' is mn favoriet...

On the download! Ik zal proberen hier nog te reageren als ik t terug kan vinden of niet vergeet!

Aardig dat je het zo weg geeft moet ik zeggen.. maar kan ook goed uitpakken voor eventuele bekendheid. :okdan:

Ik luister normaal nooit trance trouwens.. maar als muziek echt een bepaalde emotie bevat (en dus niet "gemaakt" is) dan pakt het mij wel! ;)

Back