• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

ex5r

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
van een goede vriend, spullen in prima staat, precieze omschrijving en foto's volgen.....

voyager rme, de nieuwe versie met 7 geluidbanken, houten zijstukken, met doos, manual en zo, als nieuw, 1450

virus c in prima staat, 1 klein krasje helaas maar ik heb er de viltstift nog niet bijgehad, technisch perfect, 650

yamaha ex5r met doos, manual, perfecte staat, bij mijn weten geen uitbreidingen, 450

quasimidi raven max (? dacht ik) zeer mooi en perfecte staat, 350

lexicon mpx1, prima staat, 350

tc electronic d-two, 1 asje van potmeter was afgebroken, is gelijmd, werkt perfect, maar draait niet helemaal recht, daarom 225 (het blijft 1 van de leukste delays)

doepfer maq16/3 blauwe leds, laatste versie, nauwelijks gebruikt, 500

steinberg midex 8, prijs: ik heb nog geen idee

kabels........

hij wil verder met pc hard en soft, dus als je wil ruilen moet je het in die richting zoeken, of iets waar ik zelf voor zou vallen ;)

foto's...
van de virus en de ex5.

de ex5 is inderdaad de standaarduitvoering, perfecte staat, geen doos, maar wel boeken en diskettes en zo. mag weg voor 400 euro.
het is en blijft een geweldige synth, vl en an synthese, samplen, erg goede samples, sequencer, etc etc etc.

virus: het krasje zit linksonder op het front maar het valt echt nauwelijks op. als je goed kijkt zie je het op de foto. verder in zeer mooie en technisch perfecte staat. geen manual of doos. 650 euro svp.

Attachments

• virus2.jpg
    virus2.jpg
    496,9 KB · Bekeken: 97
  • virus.jpg
    virus.jpg
    478,7 KB · Bekeken: 89
  • virusclose.jpg
    virusclose.jpg
    524 KB · Bekeken: 98
  • ex5.jpg
    ex5.jpg
    425,4 KB · Bekeken: 88
  • exback.jpg
    exback.jpg
    416,5 KB · Bekeken: 90
raven MAX
ik heb m zelf ooit nieuw gekocht, in de aanbieding, voor 2500 dmark.

heel veel bruikbare geluiden, leuke controle (maar niet te vergelijken met va synths en zo natuurlijk). wel een erg goed toetsenbord (zelfde als kawai 5000 serie) en een te gekke pattern sequencer. je maakt binnen een minuut een complete track door random motives te combineren, of je bouwt je song noot voor noot zelf op. of elke denkbare combi daar tussenin. met manual. in zeer mooie staat en perfect in orde. 350 euro svp.

raven MAX
ik heb m zelf ooit nieuw gekocht, in de aanbieding, voor 2500 dmark.

heel veel bruikbare geluiden, leuke controle (maar niet te vergelijken met va synths en zo natuurlijk). wel een erg goed toetsenbord (zelfde als kawai 5000 serie) en een te gekke pattern sequencer. je maakt binnen een minuut een complete track door random motives te combineren, of je bouwt je song noot voor noot zelf op. of elke denkbare combi daar tussenin. met manual. in zeer mooie staat en perfect in orde. 350 euro svp.

vergeet ik nog de foto's

Attachments

• rav2.jpg
    rav2.jpg
    475 KB · Bekeken: 85
  • rav3.jpg
    rav3.jpg
    445,7 KB · Bekeken: 87
  • ravdisp.jpg
    ravdisp.jpg
    337,7 KB · Bekeken: 85
  • ravback.jpg
    ravback.jpg
    445,5 KB · Bekeken: 90
  • rav1.jpg
    rav1.jpg
    391,2 KB · Bekeken: 88
de d-two werkt perfect, ook de middelste dial, maar zoals gezegd, dat asje is gelijmd en niet helemaal recht. het loopt niet aan of zo en het werkt 100%, voelt ook niet rot aan of zo, alleen zie je die knop een beetje draaien, als je hem draait.
ook niet gek toch. heel veel bruikbare en inspirerende delays, en dan heb ik het nog maar over de presets. 225 is een koopje.

Attachments

• d2.jpg
    d2.jpg
    421,4 KB · Bekeken: 82
  • d2b.jpg
    d2b.jpg
    437,8 KB · Bekeken: 87
  • d2back.jpg
    d2back.jpg
    417,8 KB · Bekeken: 88
foto's midex 8 en doepfer maq16/3, beide in perfecte staat.

de maq is versie 3.61 met blauwe leds

Attachments

• midex2.jpg
    midex2.jpg
    470,6 KB · Bekeken: 91
  • midex.jpg
    midex.jpg
    455,9 KB · Bekeken: 89
  • midback.jpg
    midback.jpg
    427,6 KB · Bekeken: 93
  • maq2.jpg
    maq2.jpg
    390,2 KB · Bekeken: 83
  • maqback.jpg
    maqback.jpg
    331,6 KB · Bekeken: 91
zo, dat is vlot...
het krasje op de virus zit er echt, onder de knop 'send' zo'n beetje.
links onder. goed kijken.

voyager rme is verkocht

rest:
raven max
virus c
ex5r
d-two
maq16/3
midex 8
mackie sr24/4

voyager rme, verkocht

virus c, gereserveerd

yamaha ex5r, manuals, disks, perfecte staat, 450

quasimidi raven max, gereserveerd

lexicon mpx1, verkocht

tc electronic d-two, 225

doepfer maq16/3 blauwe leds, laatste versie, 475

steinberg midex 8, 125

m-audio uno, 25

mackie sr24/4, 450

Attachments

• fmackie1.jpg
    fmackie1.jpg
    473,2 KB · Bekeken: 89
  • fmackie2.jpg
    fmackie2.jpg
    489,8 KB · Bekeken: 88
  • fmackie3.jpg
    fmackie3.jpg
    306,8 KB · Bekeken: 94
  • fmackie4.jpg
    fmackie4.jpg
    357,9 KB · Bekeken: 90
  • fmackie5.jpg
    fmackie5.jpg
    286,8 KB · Bekeken: 86
voyager rme, verkocht
lexicon mpx1, verkocht
virus c, verkocht
quasimidi raven max, verkocht
steinberg midex 8, verkocht
tc electronic d-two, verkocht

doepfer maq16/3 blauwe leds, laatste versie, gereserveerd

yamaha ex5r, manuals, disks, perfecte staat, 400 ! ! !

mackie sr24/4, 400 ! ! !

m-audio uno, 25

Nieuwe prijzen voor de EX5R en Mackie SR24/4 zijn echt vast.

de EX5R is een prachtmodule met mooiere klanken dan veel andere romplers + ook nog VL en AN synthese, FS1R synthese (jeweetwel) en een makkelijke sampler á la A3000. en een sequencer!

de mackie met al zijn kanalen, aux sends, returns, subgroepen, air, mooie doelmatige EQ etc etc is gewoon een heel mooie compacte 24 sporen tafel.

voyager rme, verkocht
lexicon mpx1, verkocht
virus c, verkocht
quasimidi raven max, verkocht
steinberg midex 8, verkocht
tc electronic d-two, verkocht
doepfer maq16/3 blauwe leds, laatste versie, verkocht

yamaha ex5r, manuals, disks, perfecte staat, 400

mackie sr24/4, 400

m-audio uno, 25

de EX5R is een prachtmodule met mooiere klanken dan veel andere romplers + ook nog VL en AN synthese, FS1R synthese (jeweetwel) en een makkelijke sampler á la A3000. en een sequencer!

de mackie met al zijn kanalen, aux sends, returns, subgroepen, air, mooie doelmatige EQ etc etc is gewoon een heel mooie compacte 24 sporen tafel

de ex5r en sr24/4 zijn niet echt geschikt om te versturen. wie een van deze vlot ophaalt krijgt 50 euro korting voor de benzine.

de m-audio wordt voor 25 ook nog opgestuurd.

mackie gereserveerd

yamaha ex5r met disks en manuals, echt een über-module, 350 euro als je hem vlot afhaalt. ik heb m echt nog niet gezien voor die prijs.
=====================================================================================================

bedenk, het is niet zo maar een rompler, maar ook een sampler, vl synthese en an synthese en hoe heet die synthesevorm van de fs1r nou ook alweer?

ow, en de m-audio uno, zeker niet onhandig, voor 25 euro inclusief post.

goede dinsdagmorgen

mackie is verkocht.

de ex5r is nog te koop, voor slechts 350 als je hem vlot afhaalt. ik heb m nog nooit goedkoper gezien. en hij is uiteraard in prima staat, met disks, cdrom en manuals.

moderator, zou de titel kunnen worden aangepast naar 'yamaha EX5R in prima staat voor 350 euro' ? bedankt.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back