• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

ex5r

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ruilen kan, maar zeer beperkt.
mijn vriend zoekt een goede midi controller en misschien originele software. zelf zou ik niks weten, misschien een leuke eurorack module of evt een retroverb of analog solutions filter, mf104, atc1, zoiets.... natuurlijk met wertausgleich.

Yamaha EX5R in prima staat, 350 euro !!

Yamaha EX5R in prima staat, 350 euro !!

foto's staan in de andere draad, waarvan verder alles weg is.

deze EX5R is echt in perfecte staat en ziet er zeer mooi uit.
geen uitbreidingen, maar van zichzelf zit ie al propvol met........

5 synthese vormen (waaronder samplen), het is eigenlijk een rompler en uitgeklede AN1X, VL-1, FS1R en A3000 in een kast. met sequencer.

de geluiden zijn echt goed. waar andere romplers als QSR, sommige rolands en korgs echt achterhaald klinken, dof en niet sprankelend, staat de kwaliteit van de yamaha samples echt nog overeind. vind ik dan.

de originele cdrom, diskettes en manuals zijn erbij.

ik heb m echt nog nooit voor deze prijs gezien,, 350 is dan ook echt een vaste prijs.
vanwege de omvang en het gewicht wordt deze niet verstuurd. de prijs is een afhaalprijs, maar als het zo uitkomt kan er ook wel wat anders geregeld worden.

laatste kans
300 voor de ex5r of ruilen met een goede midi controller (vanaf 61 toetsen) of nord modular (key rack of micro). beetje bijpassen komt wel goed.

ik zoek zelf nog een djmc joystick controller van analog solutions. er moet er hier nog eentje rondzwerven.
omdat ik m erg graag wil: de ex5r kan ook worden geruild voor een djmc+100 euro. sta hier even bij stil, de functionaliteit van beide apparaten.....

en ik zoek nog een tc helicon create.

create + 150 = ex5r
djmc + 100 = ex5r
micro modular + 100 = ex5r
modular key = ex5r + 125/150

dat was het wel.
en sorry, dit is de laatste schop.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back