ABT music, goedkoop?

Scippy

Stamgast
Iemand ervaring/bekent met ABT-music? Hebben toch wel erg lage prijzen in verhouding tot de normale detailhandel, zelfs goedkoper als menig duitse megastore. Hoe kan dit? IS dit te vertrouwen? Ze hebben goede voorwaarden en bieden gewoon normale garantie.

www.abtmusic.eu

Groeten.

ik vindt dat ze weinig hebben. Er staat niet eens een virus TI bij en waar zijn al die soorten master keyboards? alleen maar behringer effecten? geen midiverb IV enzo...

vreemde zaak?

ik zal ons aanbod even verduidelijken, zonder reclame voor mezelf te maken.
Als web winkel zonder fysieke winkel met showroom willen enkele grootmachten in de muziekindustrie niet aan je leveren. Je zal dus inderdaad geen Yam, Rol of Korg zien, ook geen Line6, of M-audio. Access reageert zelfs niet op ons verzoek.
Het blijkt als webwinkel toch nog moeilijk om vertrouwen te winnen niet alleen van je klanten, maar ook van leveranciers.
Een beetje jammer dat er in deze tijden van e-commerce en alles digitaal en online toch nog beschermend wordt gedaan ten opzichte van de fysieke winkels. Ik hoor deze verhalen ook van collega's webwinkeliers uit kleding en elektro branche.
Wij proberen constant om ons gamma uit te breiden momenteel lukt dat vooral goed met Amerikaanse merken omdat zij net iets anders staan tegenover webwinkels.

En verder, we zijn perfect te vertrouwen hoor :-)
Ik ben zelf ook muzikant en weet hoeveel of hoelang je moet werken om bijvoorbeeld een Nord synth van pakweg 1500euro te kunnen betalen. Dat zijn geen bedragen die je zomaar even ophoest (voor de meeste onder ons toch). In heel wat muziekwinkels wordt daar heel anders over gedacht...

groeten,
Peter
abtmusic

ik zal ons aanbod even verduidelijken, zonder reclame voor mezelf te maken.
Als web winkel zonder fysieke winkel met showroom willen enkele grootmachten in de muziekindustrie niet aan je leveren. Je zal dus inderdaad geen Yam, Rol of Korg zien, ook geen Line6, of M-audio. Access reageert zelfs niet op ons verzoek.
Het blijkt als webwinkel toch nog moeilijk om vertrouwen te winnen niet alleen van je klanten, maar ook van leveranciers.
Een beetje jammer dat er in deze tijden van e-commerce en alles digitaal en online toch nog beschermend wordt gedaan ten opzichte van de fysieke winkels. Ik hoor deze verhalen ook van collega's webwinkeliers uit kleding en elektro branche.
Wij proberen constant om ons gamma uit te breiden momenteel lukt dat vooral goed met Amerikaanse merken omdat zij net iets anders staan tegenover webwinkels.

En verder, we zijn perfect te vertrouwen hoor :-)
Ik ben zelf ook muzikant en weet hoeveel of hoelang je moet werken om bijvoorbeeld een Nord synth van pakweg 1500euro te kunnen betalen. Dat zijn geen bedragen die je zomaar even ophoest (voor de meeste onder ons toch). In heel wat muziekwinkels wordt daar heel anders over gedacht...

groeten,
Peter
abtmusic

relax datje reageert
gratis verzenden is ok te noemen
moipho is niet so duur he ...
blofeld by jullie ?

sc6 met de zaak
ik vindt t ok aster besteld en verzonden kan worden ....en t werkt :okdan:

Nu ik mijn oude apparatuur heb verkocht, komt een nieuwe toch wel erg dichtbij. Dus nogmaals mijn vraag, heeft iemand ervaring met ABTmusic?

ABT music, perfect betrouwbaar en heel goeie service.
Ik heb er mijn EMU 1616 gekocht, zat toevallig geen europees stroomkabeltje bij voor de voeding, 2 dagen later zat er een nieuw kabeltje in mijn bus :)

Voor mijn volgende aankopen zal ik eerst bij ABT langsgaan.

Mja, niet veel goedkoper dan bijv. i4.. Die gaan echt wel met de prijs mee (ook zonder reclame te maken ;) ) EN ze hebben evt. een winkel (met relaxte bediening)

Overigens niks slechts over ABT, hoor (ken ze niet) maar vind de prijzen gewoon niet spectaculair laag.

WEL erg gaaf vind ik dit:

attachment.php

:D

Attachments

• abt.JPG
    abt.JPG
    13,1 KB · Bekeken: 109
;) 'k zei al: gaan vaak met de prijs mee.
Je moet (is trouwens bij de meeste winkels) niet alleen kijken naar de prijskaartjes, maar ook handelen.
Bij menig audiozaak praat je er zo 10% van af. Als je je mond niet open doet, betaal je idd de volle mep. (uitzonderingen zijn natuurlijk de tijdelijke aanbiedingen, maar dan nog af&toe,,.. ;) )

Maar idd een internetwinkel kan wel vaak goedkoper aanbieden. Da's een keus van de koper.

Ik wil even hierbij ABT-music complimenteren:
Snelle service, lage prijs, ok-klantafhandeling.

Als mede-ondernemers zeg ik: chapeau

top zaak, snelle, korrecte levering, heel scherpe prijs, en nog belangrijker wellicht: hele goede afterservice, mails worden vrijwel direct beantwoordt en opgelost

in 2 words: :okdan::halleluja

gewoon doen dus!

Mijn Mopho keys komt ook bij hun vandaan. Erg lage prijs, en ook nog snelle verzending. Mijn complimenten.

Iemand ervaring/bekent met ABT-music? Hebben toch wel erg lage prijzen in verhouding tot de normale detailhandel, zelfs goedkoper als menig duitse megastore. Hoe kan dit? IS dit te vertrouwen? Ze hebben goede voorwaarden en bieden gewoon normale garantie.

www.abtmusic.eu

Groeten.
Ik heb vorige week een Yamaha S70XS via abtmusic besteld. Ik val in de categorie lastige klant met veel vragen vooraf maar keurig en snel geholpen aan extra info via de mail. Uiteindelijk de knoop doorgehakt en geld overgemaakt met PayPal. Daarna via UPS (kosten voor abtmusic!) 30kg pakket geleverd en van te voren duidelijk tracking nummer etc. doorgekregen.
Doos was keurig voorzien van extra noppenfolie en alles compleet. Kortom goed contact , goede levering, goede zaak.

en oh ja; garantie op papier van 2 jaar. Zie ook positieve recenties van abtmusic op Ebay => http://myworld.ebay.nl/abtmusic.eu/

Laatst gewijzigd:
Vandaag mijn DSI Pro 2 binnen gekregen die ik met de black friday actie van deze maand bij www.abtmusic.eu had besteld.

De prijs was ruim onder de Bax prijs, en de communicatie was ook meer dan uitstekend.

Ik ga hier meer bestellen in ieder geval, Bax verdient al genoeg. :D

Back