ik zal ons aanbod even verduidelijken, zonder reclame voor mezelf te maken.
Als web winkel zonder fysieke winkel met showroom willen enkele grootmachten in de muziekindustrie niet aan je leveren. Je zal dus inderdaad geen Yam, Rol of Korg zien, ook geen Line6, of M-audio. Access reageert zelfs niet op ons verzoek.
Het blijkt als webwinkel toch nog moeilijk om vertrouwen te winnen niet alleen van je klanten, maar ook van leveranciers.
Een beetje jammer dat er in deze tijden van e-commerce en alles digitaal en online toch nog beschermend wordt gedaan ten opzichte van de fysieke winkels. Ik hoor deze verhalen ook van collega's webwinkeliers uit kleding en elektro branche.
Wij proberen constant om ons gamma uit te breiden momenteel lukt dat vooral goed met Amerikaanse merken omdat zij net iets anders staan tegenover webwinkels.
En verder, we zijn perfect te vertrouwen hoor :-)
Ik ben zelf ook muzikant en weet hoeveel of hoelang je moet werken om bijvoorbeeld een Nord synth van pakweg 1500euro te kunnen betalen. Dat zijn geen bedragen die je zomaar even ophoest (voor de meeste onder ons toch). In heel wat muziekwinkels wordt daar heel anders over gedacht...
groeten,
Peter
abtmusic