• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

studio opruiming

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

synthmann

Ouwe rot
Vanwege de honger naar een Andromeda een kleine studio uitverkoop.

Korg MS10 inclusief philip rees midi to cv converter 640 Euro (in zeer goede staat, gekocht bij MH, geen kraakjes piepjes etc.)
de MS10 zonder Midi to CV converter 500 Euro

DBX Patchbay 150 Euro
SL61 Masterkeyboard 200 Euro (slechts paar maanden oud, nauwelijks gebruikt, als nieuw nog met garantie)
JoMoX Airbase 500 Euro (zgan, nog geen 1,5 jaar oud, vette drums, 808, 909, cr78 en meer!)

Alles in 1 koop (inclusief de CV converter): 1400 Euro.

Reacties/bieden graag op PB en niet in thread.

Met alle respect :

Met deze prijzen zul je wel blijven schoppen...;)

als de prijzen niet redelijk overkomen doe dan een goed bod! ik sta open voor suggesties.

Sla echter even het februarinummer van Keys open en je ziet daarin een tabel met 2dehandsprijzen. Zoals je daarin kan zien zijn mijn prijzen redelijk en conform de duitse markt, die normaal zelfs goedkoper is dan de nederlandse dus voor nederlandse begrippen zit ik zeker goed. De reden ook waarom ik misschien "aan de hogere kant van het midden zit" is dat mijn spulletjes in zeer goede staat zijn, airbase maar 1,5 jaar oud en 1e eigenaar en de MS10 heb ik gekocht bij MH en is dus in topstaat.

maar zoals ik al zei, ik sta open voor een serieus bod.dat staat ook in de post.

Origineel geplaatst door synthmann
de MS10 heb ik gekocht bij MH en is dus in topstaat.
:confused:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back