Handleiding Roland TR-909 / SH-101

Status
Please reply by conversation.

MicroFi

Ouwe rot
Is er misschien een kans dat iemand een originele handleiding heeft voor de Roland TR-909 of de Roland SH-101? Ik ben bereid om er een eerlijke prijs voor te betalen.

Laat maar iets weten!

Ik weet dat dat inderdaad ook een mogelijkheid is.
Alleen is het altijd leuk om het originele papiertje te hebben en laat ik zelf nogal "anal" zijn over zulke zaken.

Was MicroFi niet duidelijk? Staat er ergens "pdf te koop gevraagd?" ;)

Goed eBay en andere mp's enzo in de gaten houden en ondertussen geduld betrachten, komt er wel eentje op je pad. Misschien met originele koffievlek uit 1987.

Ik heb dat ook hoor, 100x liever de originele manual dan een PDF'je of een cheezy printout.
Maar er zullen altijd mensen zijn die dat niet (willen) snappen

ik was op zoek en kwam op dit topic uit.
Denk, post deze info er even bij om niet een nieuwe te starten met dezelfde kop.
Ook google bracht mij naar dit topic.

snap ook wel dat hij een originele wil, ik zeg: veel succes met zoeken!

En ik zoek alleen een pdf van de engelse 101 manual. Krijg alleen maar die japanse te zien via google. Iemand die nog een goede werkende link weet?

Ik wil namelijk mijn range knop automatiseren. Maar ik snap de ballen van die aanduidingen. Volgens mij zijn dat 6 octaven. En moett ik gewoon het riedeltje wat ik heb 3 keer inspelen met de l/m/h transpose tijdens het proggen en moet ik hetzelfde effect krijgen.

Met 100 steps en 3 keer 16 steps ( = 48) kan ik 1 keer normaal die 3 stappen herhalen maar in een andere volgorde = 96 steps

Maar volgens mij is de range 4 standen. MMmmmmm

En ik zoek alleen een pdf van de engelse 101 manual. Krijg alleen maar die japanse te zien via google. Iemand die nog een goede werkende link weet?

Ik wil namelijk mijn range knop automatiseren. Maar ik snap de ballen van die aanduidingen. Volgens mij zijn dat 6 octaven. En moett ik gewoon het riedeltje wat ik heb 3 keer inspelen met de l/m/h transpose tijdens het proggen en moet ik hetzelfde effect krijgen.

Met 100 steps en 3 keer 16 steps ( = 48) kan ik 1 keer normaal die 3 stappen herhalen maar in een andere volgorde = 96 steps

Maar volgens mij is de range 4 standen. MMmmmmm

http://www.cem3374.com/docs/Manuals/Roland/SH-101_OM.pdf

Vanaf pagina 25 begint de manual in het Engels.

Status
Please reply by conversation.
Back