Korg Polysex op Marktplaats

GeHaPe

Stamgast
is dat nou handig om die toetsen aan elkaar te lijmen? :eureka:

"Korg Polysex

In prima conditie.

Op drie plaatsen heb ik voor eenvoudige, veel voorkomende akkoorden, de toetsen aan elkaar gelijmd. Komt eigenlijk bij iedereen wel eens van pas. Ze zijn erg goed gelijmd, dus kunnen er nog jaren tegen.

Ik heb er zelf een handleiding voor geschreven, want ik was de echte kwijt.

Er zit een oude, oprolbare flightcase bij, van katoen, op wieletjes.

Ik kan indien gewenst een demonstratie geven wanneer je langskomt. Het lieft doe ik dat voor een groep geinteresseerden, dat scheelt tijd. Ik speel vooral vroeg Middeleeuwse, electrische gitaarmuziek."

http://link.marktplaats.nl/225128518

< Ik speel vooral vroeg Middeleeuwse, electrische gitaarmuziek.>

Hmmzz.. ik wist niet dat ze in de vroege middeleeuwen electrische gitaren hadden :D
Alweer wat geleerd.

Er zit een oude, oprolbare flightcase bij, van katoen, op wieletjes
oprolbaar, van katoen en dan nog op wieletjes... lekker stevig dan...

en die handleiding, is die voor die aan elkaar geplakte toetsen? Zo staat het er wel...

Ik dacht dat het bijna 1 april was...

Ik heb een mailtje gestuurd, ff kijken of er een reactie komt:

"Ik heb wel interesse, ik vraag me alleen af welke toetsen nou precies aan elkaar gelijmd zijn? Zijn het majeur of mineur akkoorden?"

:dubbel:

Ik zit ook een beetje met de gelijmde toetsen in mn maag, al is het wel hier in de straat bijna. Woensdagavond, polysex. Ik vraag me af hoe je dat nog kan toppen in het weekend... Dan is de week toch al voorbij?

oprolbaar, van katoen en dan nog op wieletjes... lekker stevig dan...

en die handleiding, is die voor die aan elkaar geplakte toetsen? Zo staat het er wel...

Ik dacht dat het bijna 1 april was...

hy heeft er een handleiding by van welke harmonien je kan spelen op de " speciale daarvoor vast gelijmde toetsen "

polysix heeft toch hold on arpegiate

:okdan::peukie:
volgesn mij zit er hier iemand heel maaaaaard te lachuh opt froum
grapjasssss
wordt wel gelijk weers naged8
hou t forum scherp
:luv:

ah, de koopjesleverancier ..

volgesn mij zit er hier iemand heel maaaaaard te lachuh opt froum
dat denk ik dus constant bij het zien van deze threads... je hebt echt geen zaadzak aan dit soort onderwerpen.
leuk om mede te delen in de chat ofzo maar om er nou steeds een thread over te starten...?!

dat denk ik dus constant bij het zien van deze threads... je hebt echt geen zaadzak aan dit soort onderwerpen.
leuk om mede te delen in de chat ofzo maar om er nou steeds een thread over te starten...?!

dan mag sjeijk wel weer een inzamelings actie gaan houden om R " een nu alweer een nieuwe disk vanwege spam " in de synth forum main frame te passen ...

dit doe ik af as r-onzin
net soiets as ter iemand een synthie aks te koop zet en gasten bieden vanaf 500
je weet watje koopt tog

koopjes bestaan niet ohhh
soms wel :kroon:

er kan toch gewoon 1 r-ondzinnige thread komen waar alle "kijk nu eens op markplaats, wat een eikel, bladieblabla" onderwerpen in worden getamponeerd offe?

te meer ook daar de zeikmachine nu ook al deze r-onzin bij elkaar graait.
tenzij de 'te koop' threads verdwijnen en er een nieuw (apart) systeem voor in de plaats komt
(maar ik geloof dat 'men' mijn advies, ooit eerder aangegeven elders, al aan het opvolgen/doorvoeren is)

is dat nou handig om die toetsen aan elkaar te lijmen? :eureka:

"Korg Polysex

In prima conditie.

Op drie plaatsen heb ik voor eenvoudige, veel voorkomende akkoorden, de toetsen aan elkaar gelijmd. Komt eigenlijk bij iedereen wel eens van pas. Ze zijn erg goed gelijmd, dus kunnen er nog jaren tegen.

Ik heb er zelf een handleiding voor geschreven, want ik was de echte kwijt.

Er zit een oude, oprolbare flightcase bij, van katoen, op wieletjes.

Ik kan indien gewenst een demonstratie geven wanneer je langskomt. Het lieft doe ik dat voor een groep geinteresseerden, dat scheelt tijd. Ik speel vooral vroeg Middeleeuwse, electrische gitaarmuziek."

http://link.marktplaats.nl/225128518

Kun je wat sample materiaal doorsturen ik ben nou net op zoek naar middeleeeuwse gitaarrifjes!!!!

Vergelijkbare discussies

Back