Gezocht: Electribe ER-MKII

Status
Please reply by conversation.

Psiox

Stamgast
Hallo,

Ik ben op zoek naar een Electribe ER-MKII. Richtprijs 150 euro.

Ben benieuwd :okdan:

Nog steeds op zoek naar een leuke drumcomputer!!
Heeft u bijvoorbeeld nog een Boss Dr-660 of TR-707, die niet veel gebruikt meer worden, laat het met weten :)

hmm..

Een advies.., de ER1 mk2 heb ik een tijdje gehad maar daar raakte ik snel op uitgekeken na een tijdje. Leuk apparaat maar zeer beperkt in zijn mogelijkheden..

Als je een iets groter budget hebt zou ik eens kijken naar een machinedrum sps1. Een scala aan mogelijkheden meer en een apparaat daty hoogstens de deur uitgaat voor een UW versie.

hmm..

Een advies.., de ER1 mk2 heb ik een tijdje gehad maar daar raakte ik snel op uitgekeken na een tijdje. Leuk apparaat maar zeer beperkt in zijn mogelijkheden..

Als je een iets groter budget hebt zou ik eens kijken naar een machinedrum sps1. Een scala aan mogelijkheden meer en een apparaat daty hoogstens de deur uitgaat voor een UW versie.

Thanks; maar de ER-1 MKII is voor mijn muziek voorlopig toereikend! Een machinedrum komt er hopelijk ooit nog eens van, maar momenteel te hoog gegrepen :)

dus de vraag blijft; wie wil mij zijn ER-1 MKII verkopen? :biertje:

kick :)

op zoek naar;

- er1;
- er1 mk2;
- tr-707;
- dr-660;
- etc!?

kHeb een RS7000 met extra ram en zo...

Je moet maar eens zoeken. Als je de som wil van alle electribe bakken, maar dan in 1 machine, dan moet je hiervoor gaan. Goede interne geluiden, samplefunctie, dé ultieme live-sequencer...

Waarom ik hem wegdoe... omdat ik niet meer live ga, en in de studio ik met de pc werk.

Prijs is voorlopig 650... maar ook dat is bespreekbaar.

kHeb een RS7000 met extra ram en zo...

Je moet maar eens zoeken. Als je de som wil van alle electribe bakken, maar dan in 1 machine, dan moet je hiervoor gaan. Goede interne geluiden, samplefunctie, dé ultieme live-sequencer...

Waarom ik hem wegdoe... omdat ik niet meer live ga, en in de studio ik met de pc werk.

Prijs is voorlopig 650... maar ook dat is bespreekbaar.

thnx, maar ik zoek een simpele en compacte drumcomputer voor bij m'n macbook... heb de secquencing/sampling mogelijkheden van de rs7000/rm1x/mpc dus niet nodig :) maar toch bedankt!

Status
Please reply by conversation.
Back