Ableton + Fast track pro

swordfish

Nieuwkomer
hallo mensen,

ik ben sinds kort eigenaar van een M-audio Fast Track pro, icm Ableton Live 7.

Ik probeer hem werkend te krijgen, heb de geluidskaart geinstalleerd, er komt alleen geluid uit mijn laptop, dus hij pakt de Fast Track Pro niet in ableton. Bij de preferences weet ik echter niet goed wat ik moet instellen.
kan iemand mij hiermee opweg helpen ??

bvd

ctrl + , indouwen, kom je bij preferences. En dan als audiodriver asio, M-audio USB ASIO selecteren. Nu zou tie het moeten doen.

ok, ik dank u,

ik heb hem idd nu werkend, alleen krijg komt er heel zacht geluid uit, het geluid van mijn laptop staat helemaal open, en mijn boxen staan gewoon op normaal volume aan, en de master van Ableton staat goed. Ik moet echt het volume van de Fast Track Pro helemaal open draaien om een beetje hard geluid te krijgen. Dit zou zo toch niet moeten horen ofwel ?

heeft de fast track geen eigen asio panel met volumeregelaars? moet toch haast wel.
je windows audio preferences staat vast nog op je interne laptop audio driver zodat je daar alleen het volume van de interne audio omhoog krikt en niet datgene van de fasttrack lijkt me.
:walker:

Zat er geen diskje met drivers i.c.m een of ander programmatje bij je pakketje dan?

Google is je vriend. Die bijt niet hoor. Probeer t eens zou ik zeggen.

Back