[funky electro house oid] You got me feeling

Klinkt lekker inderdaad. Heb je snel in elkaar gedraaid trouwens (2 dagen).
Ik doe er over het algemeen wel wat langer over om een nummer af te krijgen.

Dank! Enig voorbereidend werk was al wel gedaan, maar de echte spijkers op de koppen in ongeveer 2 dagen ja.

En soms gaat het gewoon heel erg lekker en loopt alles gesmeerd om de sound te creeeren die je zoekt.

Ja, lekker lekker lekker, de productie, samples en synths zijn goed gekozen. Alleen de track komt niet echt "los" naar mij idee, na de break in het midden verwachtte ik wel een klapper van een middenstuk, maar daar kabbelt het een beetje voort op het oude niveau. Misschien daar een extra synth lijntje overheen plaatsen. Maar goede track so far, succes, Mau

zoals mauriesje al zei
Ja, lekker lekker lekker, de productie, samples en synths zijn goed gekozen. Alleen de track komt niet echt "los" naar mij idee, na de break in het midden verwachtte ik wel een klapper van een middenstuk
Ook mis ik een klein beetje variatie, een klikje hier en een bliepje daar... maar verder echt netjes hoor (zeker voor 2 dagen werk) :okdan:

Veel potentie om een goede tune te worden. Nog ff 2 dagen eraan zou ik zeggen. Dikke hook erin....lekker los laten gaan in het midden etc...

Er ligt nu al een leuke basis en je mix klinkt goed.

Vergelijkbare discussies

Back