service pack 3 overschrijft de sata (vooral je raid configuratie kan moeilijk gaan doen) drivers en nog wat andere kleinigheidjes die groot kunnen uitpakken, vandaar eerst xp+sp3 en daarna de rest
moment der waarheid is weer aangebroken: Virus TI software installeren.
Is er trouwens een manier om de firmware flash te skipppen? zelfs als OS3 er al opstaat gaat die alles wederom nog een keer voleldig flashen.
heb ik nog 2 vraagjes over:
1. hoe krijg ik de Waldorf Blofeld herkend als Blofeld in de Windows Device Manager ipv USB Audio Device, is hier een inf file ergens voor?
2. dezelfde vraag als 1 maar dan voor m'n Mackie control Universal PRo's
beiden werken naar behoren, maar Vista kan het wel gelijk goed namen, maar XP blijkbaar niet?!?
heb ik nog 2 vraagjes over:
1. hoe krijg ik de Waldorf Blofeld herkend als Blofeld in de Windows Device Manager ipv USB Audio Device, is hier een inf file ergens voor?
2. dezelfde vraag als 1 maar dan voor m'n Mackie control Universal PRo's
beiden werken naar behoren, maar Vista kan het wel gelijk goed namen, maar XP blijkbaar niet?!?
Als het met de bijgeleverde drivers niet herkend wordt in XP, dan gaat Windows het niet vanzelf herkennen.
Volgens mij kan je de apparaten wel handmatig renamen, maar dan moet je in de Windows Registry duiken. Wellicht dat Google je hierbij kan helpen.
Ik had dit probleem ook, maar dat bleek slecht geuninstallde drivers. Safe mode, en daar uninstallen en daarna de hele rataplan weer vanaf 0. Daarna was alles goed benoemd... Zelfde probleem had ik trouwens met het gebruiken van een andere poort dan waarop ik ze installed had.
Je bedoelt natuurlijk een upgrade van Vista naar XP want van Vista naar XP is een vooruitgang. Ik had eerst ook Vista op mn nieuwe laptop en alleen maar problemen. Maar nu ik er XP opdraai heb ik nergens problemen mee.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.