LeBonTon DoubleClicker Lid sinds 24 Maart 2008 Berichten 774 Locatie Breda 5 februari 2009 #1 Ik ben bezig met een nieuw nummer...voornamelijk juno 60 . Gaarne zou ik wat kritieken ontvangen, daar ik mij soms geen raad meer weet.:confused: Vooral het afmixen is iets wat voor mij een hekel punt blijft. Bij voorbaat dank!
Ik ben bezig met een nieuw nummer...voornamelijk juno 60 . Gaarne zou ik wat kritieken ontvangen, daar ik mij soms geen raad meer weet.:confused: Vooral het afmixen is iets wat voor mij een hekel punt blijft. Bij voorbaat dank!
Alex Omega a.k.a Brainthief Lid sinds 7 augustus 2002 Berichten 5.296 Locatie Almere 7 februari 2009 #2 hey, coole track man. JAmmer genoeg op laptopspeakers, maar ik heb het idee dat de mix ook wel ok is.
hey, coole track man. JAmmer genoeg op laptopspeakers, maar ik heb het idee dat de mix ook wel ok is.
LeBonTon DoubleClicker Lid sinds 24 Maart 2008 Berichten 774 Locatie Breda 7 februari 2009 #3 Thanks man!
xpanded stereo Ouwe rot Lid sinds 3 augustus 2003 Berichten 2.788 Locatie Deventer 7 februari 2009 #4 Kijk dit is de shit! Gotta love the Juno! Nice work. Lekkere percussie