[na zes weken Nieuw Zeeland; Nieuwe track] TFH - X marks the spot

nou vooruit,

ik vond het, in vergelijk met andere tracks van jou, een beetje eentonig. maar ik kan mij tevens voorstellen dat je in New Zealand met die zeer beknopte middelen die je had meegenomen een soort van idee al had 'hoe het thuis zou klinken'... eenmaal thuis aangekomen met je studio gear klonk het dus veel beter...

voor ons 'direct met de smoel in de cake' luisteraars is dat contrast dus niet aanwezig zoals bij jou...

maar dat is mijn persoonlijke visie ff, neemt niet weg dat jij er nutuulk veel lol aan hebt beleefd...!

Ik denk dat je de spijker op de kop hebt geslagen ja. KLOENK

Titel komt uit een boek dat ik daar gelezen heb (en ook maar heb achtergelaten, want het was niet echt een geweldig boek: Shakespeare's secret; Da Vinci Code plagiaat, terwijl die al van bedenkelijke kwaliteit is). In New Zealand hebben we met een camper rondgetrokken.

Ik kan mijn vinger er niet op leggen, maar ik mis iets van een soort 'gelaagdheid' in het nummer (dus bv. een laag die voortborrelt op de achtergrond). Wellicht zit het er wel in, maar komt het niet goed naar voren.

Juist, niet laag qua Hz, maar laag van 'laagjes' zoals in bv een zwartwalderkirchtorte :koffie:
(maar zoals ik al schreef, ik kan mijn vinger er niet op leggen)

Ook van deze word ik niet echt heel warm of koud, al vind ik 'm wel beter dan "Can you tell me". Mist een beetje de X-factor :D

Back