• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Boss bassynthesizer, Elka em22, en nog wat

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnDoe24

Gedeactiveerd account
Hoi

ik heb hier nog een Boss SYB-3 liggen. Leuk synth pedaaltje wat je aanstuurt met een basgitaar, hij doet me serieus een beetje aan een Juno denken. Ik heb hem gebruikt voor cd opnames van mn band en toen vrijwel niet meer. Ik verkoop hem dus omdat hij in ongebruik is geraakt. Vaste prijs 120 euro

Spec's en demo's hier !

Dan heb ik nog een Elka em22 synth module, gaat ook weg omdat ik het niet meer gebruik. Pas nog even opengeschroefd om te kijken of alles nog netjes was, en dat was zo dus hij is in goede staat ! 130 euro voor dit ding.

Spec's hier

Opstuuren kan opzich, maar dan komen er extra kosten bij !

Tapco mixertje is zo goed als verkocht !

Dus ik heb nu nog een Elka em22 en een Boss syb-3

Oke dus ik heb nog te koop:

boss-syb-3.jpg

120 euro

En

800px-Digitechmulti.jpg

60 euro

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back