808 of 909?

808 of 909?

• TR808

Stemmen: 50 47,6%
  • TR909

Stemmen: 55 52,4%

• Totaal aantal stemmers
    105
De mensen die me kennen weten al wat ik ga antwoorden....
de bontempi 428 met 1cm² drumpads.....wereldbak....pfff

nee..voor mij de 909!

nu we toch op dit onderwerp zijn, even een shout of respect voor Bert.
Mijn drumdoosje is weer helemaal op en top...yay!

Weldig!

Weldig!

Het zijn allebei 'weldige drumbakken! Ieder voor z'n eigen soort muziek.. als ik moet kiezen (als in.. "je mag slechts een van de twee hebben/gebruiken".. ) dan kies ik de 909.

808 nooit gehad, mijn bakkie sinds kort is de 909 (eindelijk!!), de 909 is meer mijn smaak als ik de samples moet vergelijken tenminste, is de 909 niet harder qua kick?? :stupid

Heb geen van beide (wel qua samples=> maar da's nie echt..), en voor de "normale" prijzen van tegenwoordig voor de beesjes zal ik er ook ECHT GEEN aanschaffen!! Allemaal errug leuk & aardig, maar ACHTERLIJKE prijzen, en een beetje gebruik maken v/d 'hype' om de TR-machientjes (vind ik)..

MAAR 808-kick+decay+distortion= toch wel erg:halleluja !!

Absoluut 808! Want met 909 kun je alleen maar hakkuh. 808 = van alle markten thuis...

Allebei in de Drumstation.

/me bukt voor rotte groenten

Maar ik heb toch voor de 808 gestemd - de clap is heerlijk, en de bas heeft meer kloten.

808 mooooooi!
909 stampen

808 intelligent
909 stampen

808 karakter
909 stampen

808 electro
909 stampen

808 kippevel
909 stampen

808 :eureka: :okdan: :halleluja
909 :erm: :frons: :gaap: :Z

Laatst gewijzigd:
De 808 voor mij.
Bijna niet te na te maken/samplen omdat de geluiden zo lekker zweven en met distortion vetter dan vet. :halleluja

Origineel geplaatst door sander
Jullie stellen me teleur, hoe kan het nauw dat er tot nu toe meer mensen op de 909 gestemd hebben?
Chantage misschien? :smeris:

Idd vreemd, eerst stond de 808 op 20 tegen 5.

ik ken geen andere met een unieke sound dan de 909....

vele sounds uit een 808 zijn toch wel een beetje te vergelijken (lees beetje) met de 606 boss dr 110 korg kpr 77 enz enz..

vandaar mijn negenhonderdennegen keuze.

Origineel geplaatst door bambamstudio
of geen van beiden :)

I second that, koop gewoon een MPC sample de troep en gaan met die banaan.:duivels:

Moeilijk kiezen, maar toch maar 808. Spreekt me uiteindelijk meer aan denk ik. En voor de mensen die "geen van beiden" in deze toch hele simpele enquete antwoorden: Je gaat in een chinees restaurant toch ook niet doodleuk een bordje bloemkool bestellen? :frons:

Origineel geplaatst door BCA303
Moeilijk kiezen, maar toch maar 808. Spreekt me uiteindelijk meer aan denk ik. En voor de mensen die "geen van beiden" in deze toch hele simpele enquete antwoorden: Je gaat in een chinees restaurant toch ook niet doodleuk een bordje bloemkool bestellen? :frons:

tja maar daar mag je ook uit meer dan 2 gerechten kiezen lijkt me.
Anders zou ik je een andere chinees adviseren!

Back