• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

prophet vs

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

EDP

elke dag pannekoeken
het gaat echt gigantisch aan mijn hart, maar door wat veranderingen, heb ik gewoon hardgeld nodig.

daarom gaat mijn prophet vs weg. hij is echt in perfecte staat. is van grooveron geweest. komt met handleiding en rom cartridge echt in perfecte staat en laaste software versie.

minimum prijs 1600

Origineel geplaatst door sander
Gulden neem ik aan???

yeah right.. volgens mij is de euro al een tijdje het enigste wettige betaalmiddel in dit land..

Laat me raden, aanbetaling voor de kamer in utrecht?

Wauh, ik had geen idee dat die dingen zoveel geld waard zijn. Een vriend van mij heb er ook 1, klonk wel relax,
maar 3300 had ik er niet voor gegeven. Ik zal het eens aan hem doorgeven.

Origineel geplaatst door sander
Wauh, ik had geen idee dat die dingen zoveel geld waard zijn.

...zijn ze ook niet...8o)

Origineel geplaatst door Pim
Dit is een redelijke prijs, broeders! Met name in de Verenigde Staten zijn ze zeer geliefd... en zeer zeldzaam!

:confused: Op Prepal staat een gemiddelde prijs van $910. Da's nog minder geld als je het omrekent naar Euro's. Er staat niet bij of het om de rack-versie of de keyboard versie gaat, maar meer dan een paar honderd $ zou dat toch niet zijn.

Bij de weg, zeldzaam != gewild. :)

hmm hij staat er nog steeds. ik heb er trouwens maar 1500 voor betaald en dat wil ik er ook voor hebben.

dus wie maakt me los een prophet vs in perfecte staat inclusief handleiding en cartridge. voor €1500

tel 0645146723
matthias.kiewiet@wanadoo.nl

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back