yamaha electone EX 42

dave76

Nieuwkomer
beste kenners

toevallig ben ik in het bezit gekomen van een yamaha electone EX 42. Het is een gigantisch toestel met twee grote boxen bij. Ik heb er echter de plaats niet voor. kan iemand mij wat meer vertellen over dit blijkbaar legendarisch orgel. Ik wil het graag verkopen, zijn er nog liefhebbers voor en wat is het waard? Het orgel en boxen zijn in perfecte toestand want het is altijd gekoesterd door een echte liefhebber.

dave

Hij heeft de zelfde kast als de legendarische gx1 synthesizer. Verder was het voor de tijd een top of the bill orgel. 1500 tot 2000 euro is reëel. Zonde eigenlijk als je ziet wat het apparaat nieuw heeft gekost.

heeft deze altijd in Nederland gestaan of is hij overal en nergens geweest?

beste kenners

toevallig ben ik in het bezit gekomen van een yamaha electone EX 42. Het is een gigantisch toestel met twee grote boxen bij. Ik heb er echter de plaats niet voor. kan iemand mij wat meer vertellen over dit blijkbaar legendarisch orgel. Ik wil het graag verkopen, zijn er nog liefhebbers voor en wat is het waard? Het orgel en boxen zijn in perfecte toestand want het is altijd gekoesterd door een echte liefhebber.

dave

wat zit er in ook synth parts of aleen t ordgel ...?
ben nie egt bekend ermee

ik heb een 55 electone is wel helemaal analoog druym bakkie ook

modellen na mijn haddeen de sy 1 erin as xtra lead synth op t orgel

mn orgel is niet zoveel waard haha

Hallo,

Ik lees net je bericht op synthforum over je Yamaha EX-42. Ik heb wel belangstelling. Werkt het orgel en de box nog helemaal ?

Groeten,

John Visser

De EX-42 heeft een synthesizer gedeelte, maar gebruikt dus nog niet de PASS synthese van bv de CS-80, wat een paar jaar jonger is.

Back