Rvooh
Gepokt en gemazeld
Ik verkoop een groot aantal gitaar fx.
Overgroot deel ervan zijn niet van mij, maar heb ik wel zelf grondig getest. Alles werkt dus goed, uitzonderingen vind je in de beschrijving.
De prijzen zijn richtprijzen op basis van wat ik op internet vond en beetje hulp van ChatGPT (die naar gewoonte soms serieus de bal mis sloeg). Alles is onderhandelbaar.
Foto's volgen later, mijn gsm lens is kapot dus moet even een camera fixen.
In sommige gevallen kan er een voeding bij gegeven worden, first come = first served
Overgroot deel ervan zijn niet van mij, maar heb ik wel zelf grondig getest. Alles werkt dus goed, uitzonderingen vind je in de beschrijving.
De prijzen zijn richtprijzen op basis van wat ik op internet vond en beetje hulp van ChatGPT (die naar gewoonte soms serieus de bal mis sloeg). Alles is onderhandelbaar.
| Merk | Type | Vraagprijs | Beschrijving |
| Line6 | DL4 delay modeler | 120 | Zeer goede staat |
| Line6 | FM4 filter modeler | 120 | Met doos, op verschillende plaatsen verf beschadigd aan de zijkant |
| BOSS | AC3 acoustic simulator | 80 | Zeer goede staat. |
| BOSS | RC300 Loop Station | 275 | Zeer goede staat. Met voeding en handleiding |
| BOSS | ME-30 multi effect | 20 | ruikt naar sigarettenrook. batterijklepje ontbreekt. Uiterlijk verder wel ok. LED van 1 & 3 lijkt niet te werken. Pedaal 3 ook wat stroef. Zeker te fixen door de handige harry, echter gezien de geringe waarde ga ik er niet aan beginnen. |
| EHX | FLANGER HOAX flanging phaser modulator | 150 | Roest vlekken en het logo is weg na poetsen (oeps). Voeding inbegrepen. feedback en blend kraken een beetje. Ga ik mogelijks houden, ben er nog niet uit |
| EHX | BassBalls NANO Twin Dynamic Envelope Filter | 70 | werkt perfect |
| EHX | Ring Thing Single Sideband Modulator | 150 | Zeer goede staat. |
| EHX | Cathedral Stereo Reverb | 140 | met doos werkt perfect |
| EHX | Stereo Memory Man w/ Hazarai | 150 | Die ligt nog op mijn werkbank, er is een knop afgekraakt, maar die ga ik fixen zoals hij terug als nieuw is |
| EHX | SuperEGO Synth Engine | 100 | met doos die in slechte staat is (gebruikt voor potloden in te stockeren ofzo) pedaal zelf werkt echter perfect |
| Earthquaker Devices | Data Corruptor Modulated Monophonic Harmonizing PLL Pedal | 140 | Zeer goede staat incl doos |
| Mooer | Ocean MAchine Delay, Reverb, and Looper | 160 | Met doos, perfecte staat. Heeft een voeding van 1200 mA nodig blijkbaar. Gebruik momenteel een universele. Mogelijks zal ik die ook houden, leuk ding |
| Eventide | Pitch factor Octaver/Harmonizer/Whammy | 300 | Zeer goede staat. Met manual |
| Moody sounds | mushroom echo | 100 | Werkt maar knoppen kraakten tijdens het testen, werd wel beter bij meer gebruik |
| Moody sounds | BABY BOX noise generator | 150 | Deze heb ik willen kuisen met een sopje van water en dreft.. Resultaat: Heel stuk van de print op de behuizing is weg en de meeste knoppen zijn hun icoontje kwijt .werking verder perfect 1 led zit wat lager, maar kan liggen aan het DIY karakter ervan |
| Behringer | BSY600 bass synth | 44 | Goede staat maar tijdens testen snapte ik niet het wat het pedaal zelf doet. Is geen on/off actie. Geen idee, geen zin om de manual te lezen ![]() |
| WMD | geiger counter digital destruction pedal | 200 | kapje van volumeknop weg. Voor de rest uiterlijk perfect en werking ook perfect |
| HARLEY BENTON | Vintage overdrive | 20 | Amper gebruikt, perfecte staat. INCL doos |
| ENO | ANALOGY delay | 20 | Amper gebruikt, perfecte staat. INCL doos |
| ENO | UNPARALLEL phaser | 20 | Amper gebruikt, perfecte staat. INCL doos |
| ENO | SWOOSH flanger | 20 | Amper gebruikt, perfecte staat. INCL doos |
| ENO | METALISTIK distortion | 20 | Amper gebruikt, perfecte staat. INCL doos |
| ENO | MYOMORPHA rat distortion | 20 | Amper gebruikt, perfecte staat. INCL doos |
| Coron | DC-806 distortion | 40 | Oud maar klinkt leuk. |
Foto's volgen later, mijn gsm lens is kapot dus moet even een camera fixen.
In sommige gevallen kan er een voeding bij gegeven worden, first come = first served
Laatst gewijzigd:
.