• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

guitar FX: Boss, EHX, Line6, WMD, Eventide, Moody Sounds en andere

Prijs
1 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont duidelijke gebruikssporen

Rvooh

Gepokt en gemazeld
Ik verkoop een groot aantal gitaar fx.
Overgroot deel ervan zijn niet van mij, maar heb ik wel zelf grondig getest. Alles werkt dus goed, uitzonderingen vind je in de beschrijving.
De prijzen zijn richtprijzen op basis van wat ik op internet vond en beetje hulp van ChatGPT (die naar gewoonte soms serieus de bal mis sloeg). Alles is onderhandelbaar.

MerkTypeVraagprijsBeschrijving
Line6DL4 delay modeler120Zeer goede staat
Line6FM4 filter modeler120Met doos, op verschillende plaatsen verf beschadigd aan de zijkant
BOSSAC3 acoustic simulator80Zeer goede staat.
BOSSRC300 Loop Station275Zeer goede staat. Met voeding en handleiding
BOSSME-30 multi effect20ruikt naar sigarettenrook. batterijklepje ontbreekt. Uiterlijk verder wel ok. LED van 1 & 3 lijkt niet te werken. Pedaal 3 ook wat stroef. Zeker te fixen door de handige harry, echter gezien de geringe waarde ga ik er niet aan beginnen.
EHXFLANGER HOAX flanging phaser modulator150Roest vlekken en het logo is weg na poetsen (oeps). Voeding inbegrepen.
feedback en blend kraken een beetje. Ga ik mogelijks houden, ben er nog niet uit
EHXBassBalls NANO Twin Dynamic Envelope Filter70werkt perfect
EHXRing Thing Single Sideband Modulator150Zeer goede staat.
EHXCathedral Stereo Reverb140met doos werkt perfect
EHXStereo Memory Man w/ Hazarai150Die ligt nog op mijn werkbank, er is een knop afgekraakt, maar die ga ik fixen zoals hij terug als nieuw is
EHXSuperEGO Synth Engine100met doos die in slechte staat is (gebruikt voor potloden in te stockeren ofzo)
pedaal zelf werkt echter perfect
Earthquaker DevicesData Corruptor Modulated Monophonic Harmonizing PLL Pedal140Zeer goede staat incl doos
MooerOcean MAchine Delay, Reverb, and Looper160Met doos, perfecte staat. Heeft een voeding van 1200 mA nodig blijkbaar. Gebruik momenteel een universele. Mogelijks zal ik die ook houden, leuk ding
EventidePitch factor Octaver/Harmonizer/Whammy300Zeer goede staat. Met manual
Moody soundsmushroom echo100Werkt maar knoppen kraakten tijdens het testen, werd wel beter bij meer gebruik
Moody soundsBABY BOX noise generator150Deze heb ik willen kuisen met een sopje van water en dreft.. Resultaat: Heel stuk van de print op de behuizing is weg en de meeste knoppen zijn hun icoontje kwijt :(.
werking verder perfect 1 led zit wat lager, maar kan liggen aan het DIY karakter ervan
BehringerBSY600 bass synth44Goede staat maar tijdens testen snapte ik niet het wat het pedaal zelf doet. Is geen on/off actie. Geen idee, geen zin om de manual te lezen :)
WMDgeiger counter digital destruction pedal200kapje van volumeknop weg. Voor de rest uiterlijk perfect en werking ook perfect
HARLEY BENTONVintage overdrive20Amper gebruikt, perfecte staat. INCL doos
ENOANALOGY delay20Amper gebruikt, perfecte staat. INCL doos
ENOUNPARALLEL phaser20Amper gebruikt, perfecte staat. INCL doos
ENOSWOOSH flanger20Amper gebruikt, perfecte staat. INCL doos
ENOMETALISTIK distortion20Amper gebruikt, perfecte staat. INCL doos
ENOMYOMORPHA rat distortion20Amper gebruikt, perfecte staat. INCL doos
CoronDC-806 distortion40Oud maar klinkt leuk.

Foto's volgen later, mijn gsm lens is kapot dus moet even een camera fixen.
In sommige gevallen kan er een voeding bij gegeven worden, first come = first served

Laatst gewijzigd:
Schop

MerkTypeVraagprijsBeschrijving
Line6DL4 delay modeler120Zeer goede staat
Line6FM4 filter modeler120Met doos, op verschillende plaatsen verf beschadigd aan de zijkant
BOSSAC3 acoustic simulator80Zeer goede staat.
BOSSRC300 Loop Station275Zeer goede staat. Met voeding en handleiding
BOSSME-30 multi effect20ruikt naar sigarettenrook. batterijklepje ontbreekt. Uiterlijk verder wel ok. LED van 1 & 3 lijkt niet te werken. Pedaal 3 ook wat stroef. Zeker te fixen door de handige harry, echter gezien de geringe waarde ga ik er niet aan beginnen.
EHXFLANGER HOAX flanging phaser modulator150Roest vlekken en het logo is weg na poetsen (oeps). Voeding inbegrepen.
feedback en blend kraken een beetje. Ga ik mogelijks houden, ben er nog niet uit
EHXBassBalls NANO Twin Dynamic Envelope Filter70werkt perfect
EHXRing Thing Single Sideband Modulator150Zeer goede staat.
EHXCathedral Stereo Reverb140met doos werkt perfect
EHXStereo Memory Man w/ Hazarai150Die ligt nog op mijn werkbank, er is een knop afgekraakt, maar die ga ik fixen zoals hij terug als nieuw is
EHXSuperEGO Synth Engine100met doos die in slechte staat is (gebruikt voor potloden in te stockeren ofzo)
pedaal zelf werkt echter perfect
Earthquaker DevicesData Corruptor Modulated Monophonic Harmonizing PLL Pedal140Zeer goede staat incl doos
MooerOcean Machine Delay, Reverb, and Looper160Met doos, perfecte staat. Staat ondertussen in mijn studio want die klinkt zeer mooi op synths
EventidePitch factor Octaver/Harmonizer/Whammy300Zeer goede staat. Met manual.
Moody soundsmushroom echo100Werkt maar knoppen kraakten tijdens het testen, werd wel beter bij meer gebruik
Moody soundsBABY BOX noise generator150werking perfect 1 led zit wat lager, maar kan liggen aan het DIY karakter ervan.
De print is weg zowel van knoppen als een stuk van de case. Maar ik heb via Moody Sounds de originele overlays gekocht (was + 10 euro). Als ik tijd heb plaatst ik deze nog en check ik ook de LED, prijs zal echter omhoog gaan dan (200+ op reverb)
BehringerBSY600 bass synth44Goede staat maar tijdens testen snapte ik niet het wat het pedaal zelf doet. Is geen on/off actie. Geen idee, geen zin om de manual te lezen :)
WMDgeiger counter digital destruction pedal200kapje van volumeknop weg. Voor de rest uiterlijk perfect en werking ook perfect
HARLEY BENTONVintage overdrive20Amper gebruikt, perfecte staat. INCL doos
CoronDC-806 distortion40Oud maar klinkt leuk.

Back