• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg & Yamaha

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

The Q

out in the fields
Wegens overkompleet in de opruiming

Korg EA-1
VA synth met sequencer
Als nieuw in doos met Duitsche handleiding en zwaardere adapter

lrg_EA1.jpg

€ 270,00

Yamaha E1010

VERKOCHT!

Interesse? PB of mail me even.

Laatst gewijzigd:
die die dielee (die delay, het werkt nou al) wil ik wel hebben. hoeveel kan ik afdingen? stuur je hem op voor dat geld?
groeten, leo

De E 1010 is op weg naar Hi-yung-stu-Leo (hij die mijn studio koopt) :kimono:

Oftewel verkocht. 8)

De EA-1 staat er nog mensen...

Weekend schop

Ik heb het idee dat er hier niet veel gebeurt, in het weekend. Volgens mij zit iedereen lekker op z'n werk te dsf-en.

hij was er al. netjes ingepakt, werkt perfect. leuk ding voor z'n geld. niet te leuk, maar dat zou ook niet eerlijk zijn.

Origineel geplaatst door Leo
hij was er al. netjes ingepakt, werkt perfect. leuk ding voor z'n geld. niet te leuk, maar dat zou ook niet eerlijk zijn.

Paste prima in een ouwe Intel Server doos, incl 20 mtr plakband gaat dat prima 8)

Wat bedoel je met het laatste; niet te leuk. Als ie niet voldoet mag ie terug hoor.

zeg, lijk ik iemand die het meteen niks vindt en er weer vanaf wil zonder eerst 's te kijken hoe zo'n apparaat kan worden gebruikt? o.
maar nu niet: ik bedoel gewoon dat aansluiten en echo-en niet dezelfde kick geeft als bv een space echo of zo, voorlopig sstaat-ie hier best, ik heb zelfs de minimale 'gebruikssporen' die jij noemde bijgetipt. hij lijkt wel nieuw man, en hij echoot.
moet wel eerlijk zeggen dat ik er over denk om alles weg te doen, behalve de minimoog. maar zover is het nog niet.

Nou hup de e1010 staat nu bij Leo te koop. :D

Mijn EA-1 heeft een lichte prijsverlaging; € 250,00

Misschien dat ik voor de verandering wat van Leo ga kopen... ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back