reparateur voor kapotte eventide harmonizer gezocht

Der_Mantie

Vintage lit
.

Eventide Ultra harmonizer kapot ??

Ben ik net lekker wat aan het rommelen valt ineens mijn Eventide Ultra harmonizer H3000 D/SE uit en gaat dus niet meer aan. Andere voeding kabel mocht iig niet baten.
Heb de zekering, op de achterkant van het ap, ge-checked en die lijkt ok.

Ik dacht nog even aan over verhitting maar dat lijkt me niet, zit in een rack en ik heb onder en boven de harmonizer 1u vrijgehouden zodat hij lekker kan luchten.

Iemand wellicht suggesties of bekend met dit euvel?

bij voorbaat dank :o:

.

Er loopt een flatcable van middenop de mainboard naar de frontplaat. Die zit met een playmobil-stekker vast (ik zal het netjes houden).
Schroef de bovenplaat eens los en kijk of het die kabel is door hem voorzichtig wat heen en weer (van links naar rechts en weer terug) in de connector te bewegen.
+++ Let op statische electriciteit, daar houden deze, en vele andere, machines niet van. +++
Succes!

Ben niet bekend met het apparaat maar is het een oud apparaat? Zo ja hoe oud?

Er loopt een flatcable van middenop de mainboard naar de frontplaat. Die zit met een playmobil-stekker vast (ik zal het netjes houden).
Schroef de bovenplaat eens los en kijk of het die kabel is door hem voorzichtig wat heen en weer (van links naar rechts en weer terug) in de connector te bewegen.
+++ Let op statische electriciteit, daar houden deze, en vele andere, machines niet van. +++
Succes!

dank je, ik ga hem morgen ff open schroeven.

Ben niet bekend met het apparaat maar is het een oud apparaat? Zo ja hoe oud?

dit exemplaar komt uit 1996

Succes!

de flatcable zit gewoon vast gesoldeerd en ziet er prima uit...

Ik zoek nu dus een erkent reparateur voor mijn eventide . .
hier wellicht iemand met die ervaring en/of adresje voor mij??

graag in de buurt van Utrecht of den Bosch maar mocht het een evaren eventide reperateur zijn dan maakt het niet uit....

bvd :koffie:

.

NIEMAND???????????????

@ mod, kan de titel in "reparateur voor kapotte eventide harmonizer gezocht"

bvd

DM

hoi,
ik ben een ervaren repararuer, en wil er best naar kijken, maar ik ben geen ervaren eventide reparateur................
heb dus weinig van dit merk onder handen gehad.
in castricum
groeten,
jeroen

Dan doe ik ook mee...ik heb namelijk nog een H910 liggen die een beurt kan gebruiken :D

P.S. Etaoin: als je die H949 ooit wegdoen...dan houd ik me zeer aanbevolen.
Ik ben vervend H949 gebruiker namelijk en zou graag een exemplaar hebben als reserve.
Ik ben als de dood dat mijn H949 er ooit mee ophoudt (wat er natuurlijk dik in zit dat dat ooit gaat gebeuren).

Clubjes zijn populaire deze dagen:okdan::D Ik heb helaas geen kapotte en ook geen werkende Eventide dus ik mag niet in dit clubje=(
Maar succes met de reparatie komt vast goed Mantie:okdan:

Clubjes zijn populaire deze dagen:okdan::D Ik heb helaas geen kapotte en ook geen werkende Eventide dus ik mag niet in dit clubje=(
Maar succes met de reparatie komt vast goed Mantie:okdan:

dan koop je toch gewoon een kapotte eventide?, of een hele, even stukmaken en welkom bij de club.
:biertje:
groeten,
jeroen

Back