TAM19, BitOne, Dr110, LXP1, DS1, MT2, Akai Sampler & 505 parts, Atari STE 1040 Pakket
Even een opruiming......ben de studio opnieuw aan het inrichten en de volgende spullen mogen gaan.
-Dynacord TAM-19 Time Axis Manipulation BBD Chorus/Flanger met TDA1022 ic's.
Super mooie chorus/flanger met +/- flanger, +/- double track, cv control in en out, vco modulation, long/short delay....kan zowel stereo als mono worden aangesloten.
Prachtig warme analoge klank die voor mij net iets te subtiel is en eigenlijk vind ik dat dit effect in een mooie recording studio thuis hoort
Prijs € 250,-
- Crumar Bit One
De wel bekende stringbak van Crumar. Deze heeft nwe voedings elco's en de toets contacten zijn schoongemaakt. Optisch niet 1 van de mooiste, technisch in orde. Had m al eens eerder aangeboden en me toen bedacht maar hij is te groot voor m'n studiootje.
Prijs € 150,-
- Boss Dr110
Analoog drumbakkie van Boss die zeer goed te modificeren is. Deze verkeerd in nieuwstaat en komt met het bekende hoesje wat ook in nieuw staat is.
Ik heb er nog 1 dus deze mag gaan voor:
Prijs € 125,- vaste prijs.
- Lexicon LXP-1
Goed effect van Lexicon in een half 19" case. Door aanschaf van andere effecten is deze overbodig geworden.
Prijs € 150,-
- Boss DS-1 Keeley ASE and UltraMod
Distortion gitaarpedaal van Boss. Deze is uitgevoerd met de Keeley All Seeing Eye and Ultra Mod. Dus meer harmonischen en een opener karakter dan standaard DS-1's. Twee verschillende clipping circuits. Deze DS-1 heeft de oude Toshiba TA7136AP opamp dus is vele malen beter dan de huidige nwe DS-1's.
Het pedaal heeft hier en daar een krasje etc maar technisch tiptop in orde.
Prijs € 60,-
- Boss MT-2 "Metal Zone" PedalDoc Mods
Ruig distortion pedaal met EQ van Boss met PedalDoc Mods. EQ is veel nauwkeuriger geworden en de distortion scheurd nu nog meer. Ideaal voor hardcore kicks en bassdrummmmms.
Prijs € 85,-
- Atari STE 1040 Pakket
Bestaande uit eeen 1040 STE, Kleuren monitor, koelkast muis, software pakket incl. Cubase 3.0.
Prijs € 20,-
- Akai Sampler Parts
o.a.
-8x jacks output board
-frontpanel met draaiknoppen+pots+buttons
-diskdrive Newtronics model D359T5 + kabel
-SCSI board+optical in/out
-SMPTE board/AES/EBU board
-Midi board
Mocht je eventueel 1 van de onderdelen willen hebben pb me, dan komen we er wel uit.
Prijs alles € 100,- ???
- Roland TR-505 Parts
- LCD Display € 20,-
- Rubber Switch Sheet met alle knoppies behalve de draaiknoppen € 10,-
- Frontpanel TR-505 met 1 klein krasje maar displayglaasje mooi € 10,-
Alle prijzen zijn vraagprijzen. Je mag me ook pb-en met een SERIEUS bod.
Versturen is mogelijk, behalve de Bit One.
Versturen van grote artikelen zoals de TAM komen extra kosten bovenop van € 15 ,- andere artikelen € 10,- en dat is inclusief verzendkosten.
Even een opruiming......ben de studio opnieuw aan het inrichten en de volgende spullen mogen gaan.

-Dynacord TAM-19 Time Axis Manipulation BBD Chorus/Flanger met TDA1022 ic's.
Super mooie chorus/flanger met +/- flanger, +/- double track, cv control in en out, vco modulation, long/short delay....kan zowel stereo als mono worden aangesloten.
Prachtig warme analoge klank die voor mij net iets te subtiel is en eigenlijk vind ik dat dit effect in een mooie recording studio thuis hoort
Prijs € 250,-
- Crumar Bit One
De wel bekende stringbak van Crumar. Deze heeft nwe voedings elco's en de toets contacten zijn schoongemaakt. Optisch niet 1 van de mooiste, technisch in orde. Had m al eens eerder aangeboden en me toen bedacht maar hij is te groot voor m'n studiootje.
Prijs € 150,-
- Boss Dr110
Analoog drumbakkie van Boss die zeer goed te modificeren is. Deze verkeerd in nieuwstaat en komt met het bekende hoesje wat ook in nieuw staat is.
Ik heb er nog 1 dus deze mag gaan voor:
Prijs € 125,- vaste prijs.
- Lexicon LXP-1
Goed effect van Lexicon in een half 19" case. Door aanschaf van andere effecten is deze overbodig geworden.
Prijs € 150,-
- Boss DS-1 Keeley ASE and UltraMod
Distortion gitaarpedaal van Boss. Deze is uitgevoerd met de Keeley All Seeing Eye and Ultra Mod. Dus meer harmonischen en een opener karakter dan standaard DS-1's. Twee verschillende clipping circuits. Deze DS-1 heeft de oude Toshiba TA7136AP opamp dus is vele malen beter dan de huidige nwe DS-1's.
Het pedaal heeft hier en daar een krasje etc maar technisch tiptop in orde.
Prijs € 60,-
- Boss MT-2 "Metal Zone" PedalDoc Mods
Ruig distortion pedaal met EQ van Boss met PedalDoc Mods. EQ is veel nauwkeuriger geworden en de distortion scheurd nu nog meer. Ideaal voor hardcore kicks en bassdrummmmms.
Prijs € 85,-
- Atari STE 1040 Pakket
Bestaande uit eeen 1040 STE, Kleuren monitor, koelkast muis, software pakket incl. Cubase 3.0.
Prijs € 20,-
- Akai Sampler Parts
o.a.
-8x jacks output board
-frontpanel met draaiknoppen+pots+buttons
-diskdrive Newtronics model D359T5 + kabel
-SCSI board+optical in/out
-SMPTE board/AES/EBU board
-Midi board
Mocht je eventueel 1 van de onderdelen willen hebben pb me, dan komen we er wel uit.
Prijs alles € 100,- ???
- Roland TR-505 Parts
- LCD Display € 20,-
- Rubber Switch Sheet met alle knoppies behalve de draaiknoppen € 10,-
- Frontpanel TR-505 met 1 klein krasje maar displayglaasje mooi € 10,-
Alle prijzen zijn vraagprijzen. Je mag me ook pb-en met een SERIEUS bod.
Versturen is mogelijk, behalve de Bit One.
Versturen van grote artikelen zoals de TAM komen extra kosten bovenop van € 15 ,- andere artikelen € 10,- en dat is inclusief verzendkosten.