Vanwege een verbouwing ben ik genoodzaakt wat van mijn schatten weg te doen
Alles moet zeker een half jaar in opslag... Zonde zou ik zeggen.
-----------------
Lem 810 E Mixer. Hele vette analoge mixer!
Is deze:
http://wwww.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=79404&highlight=Lem+810e
Helemaal nagekeken, ik heb hem van Rombraz gekocht en die heeft gezorgd dat alles het weer doet. UBERVET. Maar dus te groot helaas. Zit een kleine kraak in de output sliders, maar dat is alleen als je ze beweegt. Ook zitten niet alle knoppen en sliders erbij, maar het zijn standaard maten, ik heb er eigenlijk nooit naar gezocht. Alles werkt gewoon, dus dat had geen haast.
€ 190,-
-------------------
Korg Electribe SX
Nog geen jaar oud, stond hier zowiezo al weinig te doen. Natuurlijk geen krasje of vuiligheid. Incl doos, manual, adapter reut.
€ 400,-
-------------------
Dan iets waar ik absoluut spijt van ga krijgen, maar om deze een half jaar in een opslag te bewaren vind ik zonde.
SH-101
Ik heb een tijdje geleden met 2 kapotte toetsen overgenomen, zijn natuurlijk vervangen met originele toetsen. Alles werkt prima. Het is een grijze versie, niet moeders mooiste maar he... wat wil je voor zo'n vintage synth.
€ 400,-
-------------------
Soundlab mini-synth
Is in elkaar gezet door DJ MarkyMarc. Ziet er netjes uit. Heel vet ding
Wat specs:
2vco's vco2 heeft kun je kiezen uit rect/ramp golf en heeft pulse width modulatie
mixer voor de oscilatoren en noise.
lfo:hi/lo frequency en triangle, saw/rect/ramp
een bp/lp filter,
ar-generator die je kunt triggeren doormiddel van degate ingang aan de achterzijde, of met de knop op het front met de hand
vca, en volume
De oscilatoren en het filter en de vca kun je besturen door de lfo en ar-generator
€ 290,-
-------------------
Behringer BCR2000
Als nieuw!
€ 100,-
--------------------
Samson Optical Compressor. In zeer goede staat (lees nieuw, 1x gebruikt) Leuk detail is het analoge metertje
€ 50,-
-------------------
Op zich ben ik wel geinteresseerd in ruil, maar het kan niet al te groot zijn.
Bijv:
Elektron Monomachine desktop
Korg MS2000 Rack
Klein analoog mixertje met ongeveer 4 tot 6 kanalen (boss KM-60 bijvoorbeeld)
Goede drummic. set of losse mics
Alles moet zeker een half jaar in opslag... Zonde zou ik zeggen.-----------------
Lem 810 E Mixer. Hele vette analoge mixer!
Is deze:
http://wwww.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=79404&highlight=Lem+810e
Helemaal nagekeken, ik heb hem van Rombraz gekocht en die heeft gezorgd dat alles het weer doet. UBERVET. Maar dus te groot helaas. Zit een kleine kraak in de output sliders, maar dat is alleen als je ze beweegt. Ook zitten niet alle knoppen en sliders erbij, maar het zijn standaard maten, ik heb er eigenlijk nooit naar gezocht. Alles werkt gewoon, dus dat had geen haast.
€ 190,-
-------------------
Korg Electribe SX
Nog geen jaar oud, stond hier zowiezo al weinig te doen. Natuurlijk geen krasje of vuiligheid. Incl doos, manual, adapter reut.
€ 400,-
-------------------
Dan iets waar ik absoluut spijt van ga krijgen, maar om deze een half jaar in een opslag te bewaren vind ik zonde.
SH-101
Ik heb een tijdje geleden met 2 kapotte toetsen overgenomen, zijn natuurlijk vervangen met originele toetsen. Alles werkt prima. Het is een grijze versie, niet moeders mooiste maar he... wat wil je voor zo'n vintage synth.
€ 400,-
-------------------
Soundlab mini-synth
Is in elkaar gezet door DJ MarkyMarc. Ziet er netjes uit. Heel vet ding
Wat specs:
2vco's vco2 heeft kun je kiezen uit rect/ramp golf en heeft pulse width modulatie
mixer voor de oscilatoren en noise.
lfo:hi/lo frequency en triangle, saw/rect/ramp
een bp/lp filter,
ar-generator die je kunt triggeren doormiddel van degate ingang aan de achterzijde, of met de knop op het front met de hand
vca, en volume
De oscilatoren en het filter en de vca kun je besturen door de lfo en ar-generator
€ 290,-
-------------------
Behringer BCR2000
Als nieuw!
€ 100,-
--------------------
Samson Optical Compressor. In zeer goede staat (lees nieuw, 1x gebruikt) Leuk detail is het analoge metertje
€ 50,-
-------------------
Op zich ben ik wel geinteresseerd in ruil, maar het kan niet al te groot zijn.
Bijv:
Elektron Monomachine desktop
Korg MS2000 Rack
Klein analoog mixertje met ongeveer 4 tot 6 kanalen (boss KM-60 bijvoorbeeld)
Goede drummic. set of losse mics