• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Tegeler Magnetismus 2

Prijs
820 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

cuba7000

Ouwe rot
na lang wikken en wegen,,Tegeler Magnetismus 2 in super nette staat,(eigenlijk nieuw) mijn eigen beschrijving > soort van analog tape saturator/transient control (je kan de ronding van transients tweaken) het is een loudness monster ! . er zit ook nog met een dikke VCA compressor op die in tandem werkt met de transient controls. ,maar is ook los te gebruiken, echt een veelzijdig ding , gaat weg om dat ik camera apparatuur nodig heb, ik rook niet dus apparaat ruikt fris!

kom langs om hem te checken. prijs 820,-

ophalen heeft de voorkeur maar evt opsturen is ook mogelijk, zal hem dan goed inpakken

info from the web " The Tegeler Magnetismus 2 is your secret weapon for punch, glue, and attitude—blending VCA compression with analog saturation to make your mixes slam, breathe, and groove like never before.

Attachments

• tempImage82Qnbe.png
    tempImage82Qnbe.png
    1,3 MB · Bekeken: 64
  • tempImageDH5DKt.png
    tempImageDH5DKt.png
    1,4 MB · Bekeken: 67
  • tempImageaC9K1K.png
    tempImageaC9K1K.png
    1,6 MB · Bekeken: 52
  • tempImageJ23ob4.png
    tempImageJ23ob4.png