• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Novation Remote Zero SL

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Albert

Ouwe rot
Gisteren via ruil verkregen en na flink wat uurtjes er mee werken gisteren en een nachtje slapen toch maar besloten hem weer de deur uit te doen. Waarom? Past niet bij mijn workflow en past (net) niet in een van mijn flightcases. Via de nieuwe automap features (automap 3.0) is het trouwens heerlijk werken met Cubase en andere DAW's.

Dus een Remote Zero SL in goede staat.

NOVATION+REM+SLZERO.JPG

Inlcusief doos, extra pootjes om hem wat scheef neer te zetten, USB-kabel, DVD en korte handleiding (lang verhaal staat op de DVD of Novation-website).

Ik wil er graag 200,- plus verzendkosten voor hebben.

Ruil is te overwegen tegen een Adrenalinn, Frontier Tranzport, M-Audio Triggerfinger, goede microfoon, goede microfoonpreamp.

Verzenden is geen probleem. Kosten en risico zijn echter voor de koper.​

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back