• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Jomox Airbase Te Koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Verni

Ingeburgerd
Wegens het meer richten op de software verkoop ik / ruil ik dit mooi spul.

Sherman Filterbank v2 Desktop verzie, in zeer goede staat werkt nog perfect maar heeft alleen een heel klein krasje op de bovenkant. Met originele en geprinte handleiding en de rack-oren.
Sherman in eerste instantie ruilen tegen een Mackie control universal of Tascam us-2400 (of een andere controller die er veel op lijkt).
Ook heb ik intresse in een RME Fireface.

Jomox Airbase 99 Werkt perfect, vekeerd in zeer goede staat met originele handleiding. Heeft allen wat sporen van het plaatsen in een rack.
Eventueel met cd met software om hem via midi te besturen in je DAW.
300 E of ruilen tegen een blofeld (of RME met bijbetaling van mijn kant).

Jomox M-resonator, Werkt perfect in zeer goede staat met originele handleiding en doos. 135 E of ruilen (zie hierboven voor mijn intresse).

Ik heb de voorkeur op ophalen maar wil het wel versturen als de koper de verzend kosten betaald.
Afhalen, bekijken en beluisteren in Nuenen (Regio Eindhoven).

Voor vragen of fotos pm.
Foto's volgen nog.

Attachments

• 1.JPG
    1.JPG
    7,1 KB · Bekeken: 164
  • 2.jpg
    2.jpg
    59,7 KB · Bekeken: 141
  • 3.jpg
    3.jpg
    24,5 KB · Bekeken: 136
owja de prijs van de sherman is 450 E maar wacht eerst af op ruil voorstellen, en ik heb ook intresse in een portable recorder

Foto's

Foto's

Hier de foto's, op 1 foto heb ik omcirkelt waar het krasje op de sherman zit, het was moeilijk op de foto te krijgen.

De sherman kan er ook gewoon uit voor geld, want ik wil snel wat nieuw spul aanschaffen dus biedden maar, over de prijs komen we wel uit.

Attachments

• SANY0400.jpg
    SANY0400.jpg
    107,4 KB · Bekeken: 135
  • SANY0405.jpg
    SANY0405.jpg
    106,4 KB · Bekeken: 140
  • SANY0406.jpg
    SANY0406.jpg
    149,7 KB · Bekeken: 131
  • SANY0407.jpg
    SANY0407.jpg
    101,4 KB · Bekeken: 133
Update

Update

Nog steeds te koop en prijsverlaging:

Jomox M-resonator 125 E
Jomox Airbase 290 E (met Dap kabels erbij)
Sherman filterbank 440 E

Actie: Omdat ik dringend geld nodig heb Sherman binnen eind volgende week opgehaald 400 E. Of verzende (en dan betaald hebben voor eind volgende week)

Airbase is nog gewoon te koop, met gratis kabels (dap) en originele handleiding en eventueel cd met software ervoor.
275 E

@mods kun je de titel veranderen in Jomox Airbase Te Koop

Niemand een airbase voor 250 E ?

250, lager ga ik niet.

wil hem ook ruilen tegen een :BBE SONIC MAXIMIZER 882I
(de echte niet de plugin)

ok, vooruit dan airbase 225 euro. met kabels en org handleiding..

omdat ik ervanaf moet 200 E met kabels en handleiding voor de airbase,
geen geld ! nog nooit zo laag zien staan/!

bij nader inzien blijft hij toch hier...

deze kan opslot mods

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back