Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

dat en ook zeg maar de family van Dijk ff meehelpt enzo misschien met de piano ophalen wellicht?Wat heeft dat met die piano te maken ?
jeuz! 
Ter informatie.
maar of dat ook meer zal zijn als je er in gaat stoppen... ik betwijfel hetMaar ik wil er later ook wel geld uit kunnen halen

niet? ...nee maar en ook Smackos weet weer niets van PSR's enzoPS: ik ben smackos niet

juist idd... dus... wat je moet doen is voor JEZELF nagaan of JIJ hem wat waard vind om voor jezelf op te knappen... en dus niet bij voorbaat met graaierige gier oogjes gaan kijken of je er een slaatje uit zou kunnen slaan... da's duidelijk: gewoon niet...Nu zit ik ook te denken of het verslepen van de piano en neerzetten in de studio het wel waard is... 1 stembeurt is al 70 euro, Dat hout van de zangbodem vervangen dmv dennehout is ook ruim 100euro, Dan zit je zeg maar op 200..... Dat krijg ik er nooit meer uit.
nu daarna nog die bekende liedjes die je naspeelt uit de deur en alles over sythese lerenen dan ga ik een echte synth kopen, Ik hoef niks meer met keyboards