distortion op drumcomputer

ec101dm

lost in the 80s
Om met de deur in huis te vallen: ik vind de klank van drumcomputers die door een distortionpedaaltje gestuurd worden te gek!
Nu is het wel zo dat dit met het éne pedaaltje al wat beter klinkt dan met het andere.

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zou het graag horen...

Zelf gebruik ik momenteel een Boss DR-110 door een Line 6 Pod 2.0. Klinkt aardig, maar ik weet dat er nog een hoop andere goedklinkende opties zijn :-)

Laatst gewijzigd:
gisteren nog een zeer leuke ontdekking gedaan... een simpel kick-snare patroontje door een Boss FZ-2 sturen. klinkt zeer industrieel!

zooow ja hehe

ik wou hier net iets over melden
via een goede vriend kwam ik een DAMAGE CONTROL DEMONIZER tegen
ben hem zelf gelijk nieuw wezen kopen toen ik deze van hem gehoord had
voor drums en ook 303 lijnen vind ik dit echt een mooie distortion/overdrive
vooral omdat het laag ook mooi rond dik en vol blijft
er zit een opto compressor op en je hebt een pre en een post eq op dit ding
hij is gebouwd als een tank dus je kan er meteen lastig publiek mee de kop in slaan en daarna vrolijk verder scheuren.......echt top ding !!!

heb mij laten vertellen dat een ibanez tubescreamer heel erg vet is.. ga er vrijdag 1 ophalen toevallig (ook voor drums :P)

heb net een zvex distortron gekocht... klonk heel erg vet en heeft 3 sub-standen...

pedaal mxr m151
19" Boss GL-100 (rackversie van div. overdrive/distortion pedalen)
Sherman FB

Om met de deur in huis te vallen: ik vind de klank van drumcomputers die door een distortionpedaaltje gestuurd worden te gek!
)

ik ook , nog steeds (al bijna 20 jaar)

had vroeger n cheap ass pendaaltje wat supervet met n 606 ging
gebruik nu boss mt-2 en n filterbank en kaospad

Cheap 4 kanaals behringer mixertje oversturen doet een vriend van mij en dat klinkt aardig bruut en de feedback is ook erg cool.

Zelf ben ik erg tevreden met een electro harmonix big muff PI.
Vind die line 6 pod 2.0 wel erg tof voor hihats in samen werking met de delay die er op zit.

Laatst gewijzigd:
Back