Hip Hop Check The Rhyme festival 22-2 Melkweg

sander

_
http://www.melkweg.nl
Ik ben er. Wordt hopelijk wel gaaf als ze tenminste allemaal komen opdagen en veel klassiekers doen.

Met: Beatnuts / Lords of the Underground / Tha Alkaholiks / Paris / Jeru The Damaja / Heltah Skeltah / Sugacane/ MOD the Black Marvel / TLM/ Mass / DLP / hosted by Deams

Dit is de verplaatste show van 31 januari. Kaarten voor dit concert blijven geldig.
Tha Alkaholiks, Jeru The Damaja, Paris, The Beatnuts en de Lords Of The Underground zullen allemaal een show geven tijdens het Check the Rhyme Festival.

Het Check the Rhyme Festival probeert met deze line-up iets bijzonders neer te zetten voor Hip-Hop liefhebbers in Nederland. De optredende acts hebben allemaal talloze klassiekers op hun naam staan, dus je kunt ook een klassieke avond verwachten in de Melkweg.

Tha Alkoholiks brachten hun eerste album uit in 1993 en waren momenteel eigenlijk uit elkaar. Jeru Da Damaja bracht zijn debuutalbum “The sun rises in the east” uit in 1994, dat was 4 jaar nadat Paris “The devil made me do it” dropte. Ook The Beatnuts en Lords of the Underground vierden hun grootste successen in de jaren ’90. Ondanks dat zijn alle mc’s en crews nog steeds actief en klaar om anno 2009 de zaal weer eens ouderwets op zijn kop te zetten.

Ik ben afgelopen maandag in de effenaar geweest en ik vond het helemaal okee. Lord Jazz nog een handje gegeven. Mister Funky Man and Chief Rocka waren ook erg lekker. Fijn ze weer een keertje te zien.

Verder natuurlijk was ik erg blij met paris, de liks en jeru. Verder veel final scratch..

Goede hiphop van nederlandse bodem trouwens ook.

En ik was er ook bij....

En ik was er ook bij....

En het was goed. DE winnaar (mijn keuze) the lords (beste show & interactie die avond). En wat waren de beatnuts snel klaar zeg, ik zat er net lekker in en weg waren ze..
Grappig om te zien dat all die headz van vroeger er nu ook weer waren. Als ze maar die hiphop van toen programmeren. Het blijft toch magische muziek hoor. Volgende keer weer.

Back