JX-8P + PG-800 voor 200 op MP?

Na veel heen en weer gemail een afspraak kunnen maken, en heb m vanmiddag gescoord. Ik hoor jullie denken :duivels: deksels!! Toch mankeert wel het een en ander aan die JX, hij is goed gebruikt zal ik maar zeggen. Het display licht zweeft als je van preset verandert. Dus of het display moet worden vervangen of de voeding is bijna overleden. Hij klinkt op zich ok maar soms blijft een geluid hangen en moet je op Poly drukken om het weg te krijgen. Verder moeten vrijwel alle toetscontacten worden gereinigd. 8o) Er staat overigens nog een JX8P te koop zonder PG welke ongeveer in dezelfde staat verkeert. :dj:

chill 4ya
jx8p parts zijn wel te regelen ...die pg800 is t al waard
lekkere synth net ff wat meer dan de jx3p

heb hier ook nog een kapotte staan denk zelfs dat mn voeding board eraan is ofso ...want looks normal hoor niks en bediening doett niet
battery probleemo,s ?????????????????:engel::stupid

@ R-ond: Batterij zo ook zomaar kunnen idd. loop ik ook ff na zodra ik er hier mee aan de gang ga. :walker:

Jx8 problems zijn volgens mij niet heel veel beschreven op t forum terwijl er aardig wat (half) kapotte 8p's in omloop zijn als ik het zo hoor, mijzelf inclusief (2 jx8ps). Het kan geen kwaad om er ff een draadje aan te verspijkeren met allerhande Jx8p problemen en oplossingen. Wordt dus vervolgd :koffie:

Back