Audiorealism technoBox voor de iPhone

ik heb geen iphone maar heb even in die app-store gekeken...zie ik nou goed dat deze vet klinkende software maar 7 euro kost??? waarom kunnen die plug-ins voor de pc dan niet voor, zeg 25, de deur uit gaan ;)?

ik heb geen iphone maar heb even in die app-store gekeken...zie ik nou goed dat deze vet klinkende software maar 7 euro kost??? waarom kunnen die plug-ins voor de pc dan niet voor, zeg 25, de deur uit gaan ;)?

Sja als je daar over begint dan heb je volkomen gelijk.

Daarom zijn 90% van die plugins ook gewoon ripoffs, geld ook voor games enzo

Zolang het verkocht wordt zullen ze die prijzen niet laten zakken. Dus het valt wel mee met dat downloaden dan denk ik. Anders zouden ze die prijzen wel laten zakken, ze vangen nog zat zo.

Met dit soort acites, laten ze zich wel in de kaarten kijken, want al die politieke correcte types die het voor de SW fabrikanten gaan opnemen, ja die komen een beetje ongeloofwaardig over zo :P

Ik vraag me af of je gelijk hebt. Kijk eens hoeveel mensen er de afgelopen zijn ontslagen bij bv Atari, EA, etc. Het lijkt volgens mij een beetje op de farmacie en de platenindustrie. Eerst (honderd)duizenden € uitgeven aan investeringen en hopen op een succes, vervolgens met de winst weer investeren en hopen op een succes en zo door. Als daar een paar missers tussen zitten of door economische malaise worden je games minder verkocht, kan ik de prijsstelling van de plugins nog wel billijken.

ik ga echt geen medelijden krijgen hoor. T ligt echt aan zichzelf met die woekerprijzen...

En cd maken kost per 100000 50ct p/stuk ofzo? Alles bij elkaar.

Voor dat dit weer uitloopt in zon soort discussie ...ik ken alle argumenten wel die pleite voor die prijzen, research etc..

Maar als er spel is voor 65 euro en 2 dagen later is er een map addon voor 5 euro , dan is het voor mij wel duidelijk..

ik ga echt geen medelijden krijgen hoor. T ligt echt aan zichzelf met die woekerprijzen...

En cd maken kost per 100000 50ct p/stuk ofzo? Alles bij elkaar.

Veel goedkoper nog zelfs. Dat zijn de kosten ook niet. Veruit de belangrijkste kosten zijn de ontwikkeluren, de marketing en de marge voor het voorzien van geld om flops op te kunnen vangen.

ja dat bedoel ik, die argumenten ken ik wel. Maar die zijn gewoon een drogreden om het te verklaren voor die lui. Maar ik geloof er helemaal niks van. En als ze zonodig met grote big screens plasma schermen heel de dag op kantoor willen gamen, onder het mom van coding enzo, dat mag van mij. Maar ik vind het niet normaal dat een klant daarvoor moet betalen.. (toevallig gezien bij Gamerush bij het hoofdkantoor van Killzone 2 in o20, daar waren ook zgn 400 aan bezig in een grachtenpand hahahahahaha. En je zag ze lekker languit liggen en gamen in mooie duur verlichte kamers lol..)

Er wordt ook vaak gezegd, ja er heeft 400 man aan gewerkt, jaja het zal wel...Tis niet te merken aan de kwaliteit iig.

Dat prijsverschil kan niet óók ontstaan door het feit dat de iphone versie kwalitatief gewoon minder goed is dan de desktop? CPU-gewijs is er toch wel een verschil in mogelijkheden lijkt me zo. Verder zie ik dit spul als spielerij in de categorie van super mario bros en voetbalplaatjes.

nou ja voor mensne die zich vervelen misschien wel grappig in de trein ofzo, maar voor de rest heb je er ook geen hol aan..

Back