Audiorealism technoBox voor de iPhone

ja dat bedoel ik, die argumenten ken ik wel. Maar die zijn gewoon een drogreden om het te verklaren voor die lui. Maar ik geloof er helemaal niks van. En als ze zonodig met grote big screens plasma schermen heel de dag op kantoor willen gamen, onder het mom van coding enzo, dat mag van mij. Maar ik vind het niet normaal dat een klant daarvoor moet betalen.. (toevallig gezien bij Gamerush bij het hoofdkantoor van Killzone 2 in o20, daar waren ook zgn 400 aan bezig in een grachtenpand hahahahahaha. En je zag ze lekker languit liggen en gamen in mooie duur verlichte kamers lol..)

Er wordt ook vaak gezegd, ja er heeft 400 man aan gewerkt, jaja het zal wel...Tis niet te merken aan de kwaliteit iig.

Waar komt je frustratie vandaan?

Ik begrijp dat je 'm al getest hebt?

't Is toch niet zo moeilijk om het concept van een telefoon + deze toepassing te kunnen overzien en die conclusie (voor jezelf) te trekken?

Hehe Septic is wat gefrustreerd over dit soort zaken.

Het besef dat er bijvoorbeeld voor games echt inmens veel uren aan ontwikkeling worden geinvesteerd wordt totaal niet begrepen. Investeringen van meerdere miljoenen zijn echt geen uitzondering in de games industrie en echt grote titels hebben budgetten die je echt niet zou verwachten zo groot.

Applicaties als deze komen simpelweg niet binnen een dagje tot stand. De plugin versies zullen duurder zijn omdat er ook veel meer is om rekening mee te houden. Denk aan syncen met host, automation maar ook totaal andere audio processing dan bij een iPhone applicatie.

Maar goed....die "te duur" mentaliteit hebben veel mensen en in sommige gevallen klopt het ook wel.

Klein beetje OT, maar deze thread was de druppel:

Ik zie zoveel discussies voorbij komen over kwaliteit van plugins, het verschil tussen MP3 en CD, de lengte van je audiokabel die de kwaliteit beinvloedt, dure MIDI kabels die beter zouden zijn dan minder dure, het verschil tussen de originele vintage synth en de koude plugin, dat het mij erg leuk lijkt om tijdens het volgend samenzijn (waar ik helaas nog nooit ben geweest) een contest te houden.

Blinddoekie voor en maar raden: is het de 808 of is het Rebirth, is het de originele plugin of de iPhone, is het MP3, CD of LP. Ik denk dat er veel door het ijs zouden zakken (inclusief mezelf). Wie de meeste punten heeft, wint 'm (ja, wat eigenlijk?).

Oh ja, ik neem m'n iPhone en m'n 808 wel mee (kijken of iemand dubbelblind raadt of het een bruine of zwarte is).

Back