people ...
ik begin net met oude midi samplers/sound modules.
heb een s2000 aangeschaft, een pak floppies en gebruik totdat ik mn atari heb staan, mn pc of laptop als sequencer.
ook om te sequencen heb ik nog niet alles voor elkaar,
maar tot die tijd probeer ik de sampler uit te vogelen, er achter te komen hoe ik de basis dingetjes kan doen, zoals samples inladen, hoe het hele midi principe eigenlijk zit, wat keygroups zijn, enz ...
ik ken niemand die em ook heeft en die mij er wat over kan vertellen en zelf werkte ik hiervoor met FRUITYLOOPS.
je kunt je wel voorstellen hoop ik dat dit vrij pittig is.
kan iemand mij wat hints geven hoe ik een beetje op weg kan komen met dit ding?
ik dokter het het liefst allemaal zelf uit, maar een zetje in de rug kan ik wel
gebruiken nu ..
bedankt alvast.
DeFonk
ik begin net met oude midi samplers/sound modules.
heb een s2000 aangeschaft, een pak floppies en gebruik totdat ik mn atari heb staan, mn pc of laptop als sequencer.
ook om te sequencen heb ik nog niet alles voor elkaar,
maar tot die tijd probeer ik de sampler uit te vogelen, er achter te komen hoe ik de basis dingetjes kan doen, zoals samples inladen, hoe het hele midi principe eigenlijk zit, wat keygroups zijn, enz ...
ik ken niemand die em ook heeft en die mij er wat over kan vertellen en zelf werkte ik hiervoor met FRUITYLOOPS.
je kunt je wel voorstellen hoop ik dat dit vrij pittig is.
kan iemand mij wat hints geven hoe ik een beetje op weg kan komen met dit ding?
ik dokter het het liefst allemaal zelf uit, maar een zetje in de rug kan ik wel
gebruiken nu ..
bedankt alvast.
DeFonk
want de S2000 heeft niet standaard flash ROM. Je kunt er optioneel twee kaartjes flash ROM van 8MB inzetten. Het OS en alle settings komen bij de S2000 altijd van disk en nooit uit flash.