heej, kheb de ewqlso gold edition maar ik heb nog een oudere versie, er is nu een niewe software update 1.08.003 , die is gratis te downloaden als de andere verzie is geactiveerd in de NI service centre, dat lukt dus nietmeer en als ik hem wil activeren staat er the serial number is unknow terwijl hij eerst wel werkte. help plz
mischien iemand een oplossing voor het activeren of kan mischien iemand me de update sturen of andere oplossingen.
ff voor de duidelijkheid ; ik heb de nieuwste service centre , ik heb gezocht op google en ik heb gemaild naar NI waarop ik een link kreeg toegestuurd voor de update te downloaden wat dus niet mogenlijk is doordat hij niet geactiveerd is.
alvast bedankt voor de hulp
^Peace!!
mischien iemand een oplossing voor het activeren of kan mischien iemand me de update sturen of andere oplossingen.
ff voor de duidelijkheid ; ik heb de nieuwste service centre , ik heb gezocht op google en ik heb gemaild naar NI waarop ik een link kreeg toegestuurd voor de update te downloaden wat dus niet mogenlijk is doordat hij niet geactiveerd is.
alvast bedankt voor de hulp

^Peace!!