Beat in 48 sec

meeste werk zat in het selecteren van de kit en sound.... :D

vind de rifloop inslaan niet zo spannend...

Wat is hier nou weer boeiend aan, het is gewoon een domme loop. Als het nou eens een heel nummer was in 48 seconden, of is een loop tegenwoordig een heel nummer ??

Sorry maar ik vindt dit echt niet boeiend

tiktiktik....... quantize
tikketikketik.... quantize

look into camera from under hood....

smile ....

That's it....

NOT IMPRESSED

tja, de beat zelf stelt niks voor. dat die vent verder alles loopt stelt ook weinig voor. mja, zo werkt een pc he.
na, doe mij dan maar een echte stevige beat; 10 patronen die door mekaar worden gesequenced tot een climax van beatlust een dansbaarheid.
...of juist niet.

tja, de beat zelf stelt niks voor. dat die vent verder alles loopt stelt ook weinig voor. mja, zo werkt een pc he.
na, doe mij dan maar een echte stevige beat; 10 patronen die door mekaar worden gesequenced tot een climax van beatlust een dansbaarheid.
...of juist niet.

Je hebt t toch niet over Mr fingers neem ik aan.

Wat die gast daar laat zien is echt meesterlijk vriend. Zie ik je nog niet zo snel nadoen. Ook niet met 10 patroontjes door mekaar gesequenced.

Die 'Fingers' zal zo te zien wel populair zijn bij de vrouwtjes ;)
@Onrust neem hem niet te serieus he ;) Die gast is een persiflage van zichzelf.

Ik zat niet naar die gast te kijken maar naar zijn typ werk. Ego's en dat soort bullshit word ik niet warm of koud van. Daarnaast staat er ook nog een filmpje van hen dat met R&B zit mee te typen en dat soort slappe prut word ik kotsmisselijk van.

no way is dat meesterlijk. daarvoor hoef je niet eens je hersens te gebruiken! wel... je snapt het wel. het is maar een beat!

die link van onrust is VET! dat is nog's ware beatcraft! up yours mr. fingers!

Er zijn er meer met snelle fingers :D

Al die zogenaamde sickest beats zijn ongelovelijke saaie commercieele prut beats. Weten die mensen niet wat sick beteken ofzo, of is dat popi jopie jochies taal? Ik zou pas iets ziek noemen als het ook ziek of psychoties klinkt.

Back