• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

VIVA X 88weighted

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

murc

herintreder
amsterdam 06 49 301 568 -785 1117- 444 5271
IN de aanbieding Masterklavier Viva X ( heeft overigens wel 64 eigen sounds, dus daarom eigenlijk een stage piano...64 zeer neutrale soundsamples .,
volgerns mij de enige Viscount/GEM die daadwerkelijk nog gelieerd is aan het toen overgenomen Oberheim , bekijk de bijgevoegde plaatjes maar,
ZIE ook de DUS-cussies daarover HIER op het forum..
speelt ietsje lichter als het gemiddelde gewogen vind ik , en daarom prettig.
=====================================================

The MC 1000 /88 Master Keyboard is equipped with 88 Hammer action weighted keys, and the MC 1000/76 with 76 weighted keys - with identical technical specifications. These are the idea[ instruments for all musicians requiring a compact Master Keyboard which incorporate user friendliness, practicality and simplistic use, easily transportable and powerful in their performance. The MC 1000 transmits all MIDI message (including bank select), has 8 dynamic curves, independent analogue volume control, 32 external + 16 internal MIDI Out channels, and assignable aftertouch to each of the two zones of split/layer, An intuitive edit section allows even an inexperienced user to set up all parameters of the programs.

Fraagfrijs .? moet wat roepen 395. onberispelijke staat 4 jaar oud maar weinig bespeeld., EN met 2 gewogen jongens ook wel weer wat TE veel..en weer 1 op komst.
meneer pastoor helpt mee he...heb ook nog de aanschafbon voor belasting wizards misschien nog handig..

Attachments

• VIVA X.jpg
    VIVA X.jpg
    51,2 KB · Bekeken: 70
  • mc1000.jpg
    mc1000.jpg
    33,8 KB · Bekeken: 63
Volgens mij is er nog wat uitleg nodig...

DE VIVA kwam na de PROMEGA.,.het model is dus pas 4 jaar op de markt 2005 dus, dit exemplaar heeft zelfs nog enkele maanden garantie van de bekende Duitsche winkel waar Murc graag komt.,

Grootste pluspuntnvind ik de simpelheid van he instellen..wat ook bij de Promega selling poiint was. de comnpactheid en het iets lagere gewicht

alleen is bij de VIVA geen onderscheid in secties en zijnde effecten wat simpeler in uitvoering..

NOG 1 plaatje ook nog dan maar..

IS ER NOG, ......

88 gewogen Fatar toetsen masterklavier met 64 top = (zeer bruikbare ) samples

voor 360 EURO..is dat te VEEL..?...?..?..?

NEE dus maar schijnbaar te zwaar..?

//kan ze langskomen (O.V.) om te testen en als hij niet te zwaar is gelijk meenemen//

De VIVAX is dus !! alleen over een afstand van ongeveer 100 meter te doen
WE spreken over een fully weighted..dus niks plastic en zo ..maar degelijk kwaliteitsproduct (en dat zeg ik niet omdat ik hem wil over doen.. en navenante asemblage ..reken op 25 KG..
WIL haar best wel het Amstel station in duwen met de VIVA..
WIL desnoods voor de reis wel een tas ter beschikking stellen..waar die die exact in kan..
Kan ze die terzijnertijd gewoon rustig retourneren..
Op zich omdat er geen zaken uitsteken is hij wel ZEER geschikt voor handmatig transport..maar dus NIET vanwege het A,lastig vastpakken en lood -acht-ig gewicht.

(heel raar..het trekt heel snel aan je armen.want GLAD pakket...en dan ga je overpakken en dan is het echt na 100 meter over en uit..

Laat even weten wat je doet..8o)

================================================

MET PAK YOGHURT , tot maandag 09.00

MET PAK YOGHURT , tot maandag 09.00

excuus..aanpassing..?
alleen dit weekend ....met pak YOGHURT !!

tot maandag dan,,want dan is alles ECHT op..

moderator zou U SVP de titel willen aanpassen in "
=Stage piano GEM VIVA X nu met pak Yoghurt= :okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back