Toegevoegde waarde van een forum als deze is dat het kan door zoeken en met oude onderwerpen en daar lekker over door kan zeveren.
Als al die harries die te lui of dom zijn om hiernaar te zoeken elke keer nieuwe topics aan gaan maken dan is het nogal logisch dat het zoeken nog moeilijker wordt omdat alles zo verspreid staat.
En dan krijgen mensen ook al vaak niet meer behoefte om weer die zelfde vraag nog een keer uit te leggen.
En ja, alles wat je moet weten staat hier eigenlijk al.
Ja ik vind het ook hinderlijk hoor dat voor alles een nieuwe thread gemaakt wordt ( deed het vroeger stiekem ook hehe, maar dat was helemaal in het begin )...nu begrijp ik dit forum wat meer, en aangezien ik niet echt iets over ditheren kon vinden, heb ik maar een thread geopend...
En tsja...net als elk gesprek ( zowel op een forum als in real life ) kan men weleens uitwijken van het onderwerp.
Dit wilt vervolgens niet zeggen dat de info niet voorkomt op dit forum, maar als bij elke "afwijking" als ik het ff zo mag noemen gezegt wordt "zoek maar op, bestaat al", maak je het ook wel erg strikt...
Tuurlijk snap ik ( helemaal als je al 17.000 berichten gepost hebt ) je een heleboel ziet die ooit al eens gepost is...ik heb dan ook voor de vraag die ik net stelde ( over dynamiek en 16@44.1khz CD verhaal ) gezocht, en een Heleboel gevonden die erover gaat, maar het geeft gewoon geen antwoord op de vraag die ik gesteld had.
Athans, niet op die manier...
Dus ja, dan stuit ik nu tegen een probleem...ga ik daar nu antwoord op krijgen? of moet ik net als al die "harries" een nieuwe thread openen? ( ik voel em al aankomen ; "GOOGLE"!!? )
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik snap je helemaal...maar ik denk niet echt dat je het kunt tegenhouden dat veeeeeeeeeeeeeel vragen opnieuw gesteld gaan worden...

( of er antwoord op gegeven wordt is dan idd de vraag )