D defonk Ingeburgerd Lid sinds 18 januari 2008 Berichten 40 26 februari 2009 #1 ik wil dus mn digitale akai sample sequence in fruity. ik heb een externe geluidskaart met 1 midi in en 1 midi out.. is dit mogenlijk ? ja, meer kan ik dr niet van maken. BVD !
ik wil dus mn digitale akai sample sequence in fruity. ik heb een externe geluidskaart met 1 midi in en 1 midi out.. is dit mogenlijk ? ja, meer kan ik dr niet van maken. BVD !
assieman Ingeburgerd Lid sinds 28 november 2007 Berichten 82 Locatie Mijn Studio 26 februari 2009 #2 Ja dat kan mits je een versie vanaf Fl Studio 7 ( geloof ik ) heb. Je moet dan een midikanaal toewijzen in je Akai. Vervolgens moet je in Fl Studio de optie midi output openen ( dit doe je zoals je een vst opent ). Dan geef je daarin de toegewezen midikanaal van je akai aan... Succes..!!! Assieman
Ja dat kan mits je een versie vanaf Fl Studio 7 ( geloof ik ) heb. Je moet dan een midikanaal toewijzen in je Akai. Vervolgens moet je in Fl Studio de optie midi output openen ( dit doe je zoals je een vst opent ). Dan geef je daarin de toegewezen midikanaal van je akai aan... Succes..!!! Assieman