[track]Leon Bolier-When I'm Gone

Mindsensation

Ingeburgerd
Deze downtempo track heb ik aardig snel na de vorige gemaakt (Insecure). Heb er een uur 4 in gestoken... de melodie is erg emotioneel (imo), ik denk dat het een track is voor de jankerds onder ons ;)

Het is een experimentje, dus kraak het aub niet teveel af :)

Gemaakt met Orion, Nuendo en Reason, gemastered met T-Racks.

tijd: 4'46
grootte: 4.7 mb (128 kbs)
Downloaden kan @ www.mindsensation.com/music/Leon Bolier-When I'm%20Gone(master).mp3

Laatst gewijzigd:
Link doetut nie

even de hele url kopieren en in je adresvenster plakken, dan doet ie het wel (op de een of andere manier maakt ie niet de hele link clickable)

De string partij in het lange intro doet me erg denken aan Dead Can Dance achtige partijen....errug lekker. De break is iets te zacht ten opzichte van de stringpartij en deze mag dan ook iets meer naar voren komen. Het lead geluidje vind ik daarintegen erg lelijk, en ook niet passen bij de rest. De geluidseffectjes hier en daar zijn wel lekker. De erg hoge string aan het eind vind ik ook iets te overheersend........maar echt 1 tip:

DOE iets aan de drums, want die komen in deze track erg op een 2de plaats te staan, en zijn aan het einde gewoon bijna niet meer te horen.

ik ben vergeten te vermelden dat dit de voorlopige versie is. Afmix is nog niet in orde, op- en afbouw ook niet. De track moet nog afgemaakt worden :)

Gaat nu ff vooral om de melodie..

ja en die is bij nader inzien echt wel goed (lees: bij de 2e keer luisteren)
maar inderdaad die lead vanaf 2:08 kan veel mooier

De melodie doet me erg veel denken aan onze vriend Jarre. :)
Klinkt wel een beetje melodramatisch hoor. ;)
Qua drums zou je wat meer 'body' verwachten denk ik hoor.

Let bij het afmixen op de brede strings en op de balans van drums/bas zou ik zeggen. :)

Origineel geplaatst door Mindsensation
wat zou jij ervoor gebruiken dan ruben?

ikzelf vind em wel passend eigenlijk, zo'n lekker zeur orgel :)

sja moeilijk, gewoon een wat subtieler geluid, minder rauw

Oeh lekker basje

Oeh lekker basje

Lekkere track met een hypnotoserend basloopje... echt een goed nummer...klinkt lekker luchtig.. clean en melancholiek..

Is nu wel duidelijk denk ik wat ik ervan vind....

'k begin echt een FAN van je te worden..

je tracks doen me altijd denken aan TCHAIKOVSKI , ken je de symfonie 1 voor piano en orkest [Liberace speelde het vaak..en WIBI ook.] een soort dramatische pakkende melodieen, heeeerlijk..

maak er meer..:W

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg

je tracks doen me altijd denken aan TCHAIKOVSKI , ken je de symfonie 1 voor piano en orkest [Liberace speelde het vaak..en WIBI ook.] een soort dramatische pakkende melodieen, heeeerlijk..

House vergelijken met klassieke muziek is het ergste wat je maar kan doen!

Schaam je!!!:duivels:

;)

Bass...house heeft zoveel gezichten, en als je dit moet positioneren tussen klassiek en (ik noem maar wat extreems) hardcore dan weet ik wel welke richting het meer op gaat :)

Naton.Rozenburg: voel me vereerd :)

ohja... mijn ouders hebben veel klassiek in huis, zal eens kijken of ik dat stuk ook kan vinden.

ik zie nog geen mogelijkheid tot downloaden.. maak es een fatsoenlijke link!:)

de track is IMO nog niet af, want er ontbreekt een stevige drum partij, en vooral, een goede soliede bas. die mis ik echt, en verwach ik ook na een tijd.

Back