[progressive]Leon Bolier-Insecure

Mindsensation

Ingeburgerd
Een progressive track...er zit aardig wat tijd in dit keer (denk een uur of 15). Ik weet eigenlijk zelf niet echt wat voor aanvullende info ik kan geven dan:
gemaakt met Orion, Nuendo, Reason, T-Racks en VSTi/fx.
Hij is opgeslagen op 128 kbs en 7'46 lang (7.11 mb)

Downloaden kan @ www.mindsensation.com/music/Leon Bolier-Insecure(master).mp3

Commentaar welkom :)

Laatst gewijzigd:
Vinnem echt goed in elkaar zitten. Een mooie groove en lekker melodisch (hou ik wel van).

De mix is goed. Denk wel dat je teveel reverb (lang en kort) gebruikt hebt en met name over de drums.
En op zich is de mix ook breed, denk wel te breed om op vinyl te zetten. Vooral in het laag.

En ach kan het nog steeds niet laten om met de mix te gaan goochelen.
http://mmbase.dyndns.org/synthforum/Leon_Bolier_Insecure_mastered_by_fuse.mp3

tsja, daar heb ik niet zoveel verstand van, van hoe een track op vinyl moet :) morgen down ik ff je 'remake'

hey fuse ik heb je geremasterde versie gehoord, hij klinkt wel wat helderder, maar aan de andere kant vind ik dat doordat je volgens mij wat teveel midhoog naar voren haalt de reverb van de vocalen en de fx tever opkrikt, zodat ze de mix wat dischtsmeren.

Maar voor de rest goed gedaan:)

Tsja had het even op m'n andere koptelefoon gedaan. Die ken ik nog niet zo goed. ;)

Maar denk wel dat je nu een andere insteek op jouw mix hierdoor krijgt.
Denk dat zoiets wel handig werkt.

tis op zich wel een goeie track met lekkere geluiden, maar eerlijk gezegd vind ik de percussie nogal storend worden, het gaat maar door en door zonder dat er iets veranderd... de gehele track heeft gewoon meer afwisseling nodig imo, iig een uitgebreide break waarna er iets vernieuwends bijkomt

Back