Strp festival 04 04 09 aphex / sp / vibert etc

JTPE

Hiek Suave
So, who's going? :-)
http://www.strp.nl/strp/program

Saturday April 4

Aphex Twin + Hecker
Squarepusher LIVE
Benga
Luke Vibert LIVE
Tim Exile LIVE
Venetian Snares LIVE
Hudson & Mohawk
Funckarma
Gomes
Robob
030303 DJ’s
Rustie
Ceephax Acid Crew

friday is prolly cool too, but I'm more into this music.

whoo
wat ??
tsjekkuh
komikook nogs in eindhovuhhhhh

nader in ziens 35.- eu per avond ...
ola
wel vett wil square pushert wel zien...@phex tsja

ik kom zeker af

De line-up is zeker nice, al is aphex live niet zo boeiend.

Nadeel is voor mij de afstand en de ervaring van vorig jaar. Dus blijf ik lekker thuis...

Is Aphex live dan altijd hetzelfde??

.
Hij zal wel niet live komen, maar gewoon wat plaatjes draaien (staat ook niet bij dat hij live speelt). Daarentegen kan dat ook erg leuk zijn.

Jochem wat bedoel je met de ervaring van vorig jaar? Aphex in Den Haag, of STRP laatste keer?

Ik bedoel eigenlijk beide. Ik las dat aphex in DH vrij tegen viel (was zelf te laat voor kaartjes). STRP was vorig jaar ook niet zo denderend. Beetje te gemaakt.
Over het algemeen is het gemiddelde kwaliteit van festivals sneller omlaag gegaan dan de kwantiteit omhoog.

Maar squarepusher, funckarma en birdy nam nam zijn wel goede acts. Als grun - ehv was minder was of ik daar mensen kenden zou ik mogelijk wel gaan.

Bedankt voor de tip! Had vorig jaar al wat gehoord over dit festival, maar had helemaal geen idee dat het nu alweer zou zijn. Ik ga niet zaterdag maar heb inmiddels een dagkaart gekocht voor vrijdag (ben dan ook erg benieuwd naar de Live Cinema performances).

aphex live is wel anders dan anders, want het is namelijk Aphex Twin + Hecker live....

live?

Ceephax was fokkin live and then some. Op een bepaald moment was het 909, 303 en mond harmonica. Gelukkig was iedereen alvast zich aan het inzweten in zaal 1, wachtend op de laptop set van Aphex en Heckler. Dus het was nog te dansen ook en je stond in 3 minuten weer op dezelfde plek als je een biertje ging halen.

Ik ben eigenlijk niet eens zo'n acid fan, maar dit was tenminste nog een beetje spannend. Het idee dat het nogeens mis kon en zou gaan.

Ik zou het festival gisteren niet gemist willen hebben, maar vond het te druk (en belachelijk luid, mijn oren :( )! Squarepusher vond ik vet live, Aphex irriteerde me achterin vanwege de latency tussen de drums/geluiden over de meerdere kanalen set-up (expres waarschijnlijk). Ik stond achterin op het 'rokers podium' en kon ook niet, vanwege de drukte, mezelf naar een gunstigere positie bewegen. Vond het geluidsmateriaal van hem ook totaal niet spannend. Ben uiteindelijk naar de andere zaal gegaan waar Hudson Mohawk wat toegankelijkere hip hop dingen draaide en heb m'n booty kunnen shaken.

Ik denk dat STRP vanuit het oogpunt van de organisatoren een succes mag worden genoemd, maar dat vanwege de drukte dit voor de bezoekers anders wordt ervaren. 30-45 min in de rij voor een bier muntje, kleine openingen tussen de zalen om je te verplaatsen etc. Niettemin, ik heb me wel vermaakt, ondanks de verzadiging van harde muziek + mensen massa.

Van een ander forum uit een topic over Aphex op STRP

Als ik aphex twin maar 1 keer kan aanraken is het goed :7

WTF :D

Ik vond het heel ziek hoor, die 5.1 set is van hemzelf wat ik begreep.en klonk echt fucking bruut
Die visuals aan het eind vond ik te ranzig echt veelste goor, :rdie gast die spoort niet. lekker choqueren:duivels:

Laatst gewijzigd:
Back