octave cat mp

nomore

Lintage Vid
ik kon het niet laten, voor onzere r-ond

http://www.marktplaats.nl/index.php...234369588-octave-cat-synth-eerste-versie.html

Verder hier nog een bericht voor ene 'ROND', ik plaats deze reactie hier omdat ik geen behoefte heb aan een email discussie. Ik wil je even laten weten dat je uitgebreide reactie zeer moeilijk leesbaar en grotendeels irrelevant is. Ik begrijp daarbij niet waarom je denkt dat ik geinteresseerd zou zijn in 'oud spul dat niet veel doet' (vrij vertaald.) . Ik raad je graag een spellingscontrolepakket aan in plaats van een synthesizer.

:biertje:

Lekker discreet allemaal, thijs, rond.. en zelf anoniem blijven, relaxte verkoper maar-niet-heus.

Met alle respect, maar volgens mij is de verkoper een dame ;)

En dat is geen aanname, maar keiharde insight information :duivels:

hehe die r-ond die tienvoortaal terr-orist....zelfs op mp worden ze al gek van hem hihi

Haha, nee nee ik ben (nog) niet getrouwd :D

Ik heb bij haar ook geïnformeerd naar de Cat. Eigenlijk nog voordat ze m reserveerde voor degene die zowel de PPG als de Cat komt bezichtigen morgen.

Maar ik hoop voor je dat de deal morgen niet doorgaat Horny Rabbit. De Cat ziet er werkelijk nog in uitstekende staat uit (nu maar hopen dat ie dat technisch ook is, maar dat zal waarschijnlijk wel goed zitten ;))

En verder ken ik de synth niet, maar als ik de meningen moet geloven dat ie tussen een Arp en een Moog gekwalificeerd wordt, moet het toch wel een vette bak zijn..

Ach ja, een Cat of een maand bruine boterhammen met pindakaas en hagelslag..Dat overleven we wel toch? En dat bespaart je weer overbodige ritjes naar de Mac ;)

http://www.marktplaats.nl/index.php...234369588-octave-cat-synth-eerste-versie.html

Verder hier nog een bericht voor ene 'ROND', ik plaats deze reactie hier omdat ik geen behoefte heb aan een email discussie. Ik wil je even laten weten dat je uitgebreide reactie zeer moeilijk leesbaar en grotendeels irrelevant is. Ik begrijp daarbij niet waarom je denkt dat ik geinteresseerd zou zijn in 'oud spul dat niet veel doet' (vrij vertaald.) . Ik raad je graag een spellingscontrolepakket aan in plaats van een synthesizer.

Whahahahahahaha tyfus goed........:halleluja:halleluja:halleluja:D

hier voor iedereen die wel zin heeft in een openlijke discussie
[KZIE DIT ALLEMAAL NET PAS ...MOEST EGT FF NADENKEN WAT K EVT GEZEGD MOCHT HEBBEN KNEEP M AL !! ]

nergens voor nodig blijkt
want ;
Dit is een kopie van uw reactie op een advertentie van: Octave

hai ik heb deze gehad best toffe synth lijkt qa layout op oddy maar is een typishe teisco/ prodigy achtige synth

wil je evt wat in ruilen ...
heb wat drumachienes / synth ...die niet vel doen

bv akai ax60 wel bekend denkik ...erg heftige bak ook cem based
evt mn ...trancendent ...uiteraard betaall ik rest by
price = redelijk
hoort graag

Deze reactie is afkomstig van:
Naam: ron d
E-mailadres: droyd73@gmail.com

ok ik zei dat mn evt ter in ruilen synths/ drumachienes .....niet VELL doen
bedoelde dus niet veel doen !
en daar bedoel ik mee stil staan !
wie snap dit nou niet ?

en t was maar een voorstel
mail dan no / of njet / geef aan waarom niet !
ga niet een draad openen
voor iets waar ik op reageerde by blijkbaar een "female " verkoopster
en MR NoMore gaat me hier verbeteren

met wie heb k nou te maken ...de verkoopster
of mr nomore ???
lekker duidelijk zo ist je vrouw misschien !

verschuil je niet achter je naam
en zeg dan wat in een mail terug
daar kan ik beter tegen
dan ....
hier mijn bericht ...benadrukken
gelukkig zijn der zat mensen die door mn ....ik je heen kijken :okdan::geslaagd:
weer wat geleerd
zoals mono zei ....je gaat op mn neger..uh negeer list ola
:stupid:duivels:

Ik geloof dat ik de reactie van die mevrouw wel begrijp...

hehe die r-ond die tienvoortaal terr-orist....zelfs op mp worden ze al gek van hem hihi

Dat schrijf je helemaal vout....het is tienvoortaal terr-onrist

Keep up the good work ron:okdan: ik lig in een stuip hierdoor whahhahaha

wat een gelul allemaal....en trouwens ik denk dat nomore het niet zo bedoelde ron, tenzij zijn zusje, vrouw, tante teefje de verkoopster is......maar zeg dat dan.....

en ik denk dat zelfs een spellings pakket niet helpt tegen Ron.:geslaagd:

Back