octave cat mp

't is via ebay, knijp hem wel een beetje. maar sjeck voor de rest de wasp tread.
beetje onhandig in twee threads te posten.
mono/poly is inderdaad ook wel ene sjieke. zag hem op mp staan.
maar 'k weet niet, die wasp zynth me wel.

is ze wzp nu cv gate te controlle of aleen met die kadi ..doos das duur

:koffie:

is ze wzp nu cv gate te controlle of aleen met die kadi ..doos das duur

:koffie:

Dr zit wel een cv aansluiting op maar dat heb ik nog nooit geprobeerd. Kadi is prijzig, maar werkt wel perfect :koffie:

Wasp heeft een kadi interface en je heb midi naar kadi converters.
Een Kenton Pro4 is de beste deal als je ook nog gear heb met cv control.

En Ron lul toch is normaal het is wasp en geen wzp.

En Ron lul toch is normaal het is wasp en geen wzp.

Zolang mensen zo reageren zal hij't echt niet veranderen. Maar 't blijft grappig en vermoeiend(als je probeert te ontcijferen wat er bedoeld word) WAZZUP?

Gelul hij veranderd niet.
Dat heeft geen fuck met mij of anderen te maken.
Hij maakt bewust een zooitje met posts en topics.
Behalve als zijn pro one stuk is dan kan hij wel een redelijke post posten.
Omdat het dan wel ineens duidelijker moet zijn etc.

:kont:

Ik zeg alleen maar dat als er niemand reageert het niet zo leuk meer is om tijd in vermoeiend nederlands te steken. Ik had ook al oude posts van hem gelezen die wel goed waren geschreven. Dus het is geen dyslexie.

Zolang mensen zo reageren zal hij't echt niet veranderen. Maar 't blijft grappig en vermoeiend(als je probeert te ontcijferen wat er bedoeld word) WAZZUP?

iss idd waar k verander heus niet door dat gastuh ....off topic over mij posten
ipv de wazp...sorry dennis vondt m wel zit ook dicht by de s ...soms idd type ik en post ik zonder te correcte...

vandaag omdat ik in een goede bui ben ...:gaap::P
fxjes aan t aan sluiten ... div . routings bouwen ...[oftopic hoezoo ]
correct ik me zelf ff ! :doei::engel::z ola !
na watk wilde zegguh mbt de wasp ...dat idd asje der een kenton by moet scoruh ...volgens mij heeft horny rabit [doeswat aandie naam !egt :D] die niet ?

dan wordt een 650 eu wasp ! dus wel duur om te besturen
de kenton pro 2000 kan dat geloofk ook een kadi poort erin plaatsen

cdk 2299 ...dus hoe gebruik jij je wasp dan ,...in spelen / recorden ...?

persoonlijk was dit soort ..geouwehoer met ombouwen / cv / hz kitjes enso ook de reden dat ik mn dv800 / korg 700 weg deed
egt mooie dikke bakkies
t moet in mn setup te integreren zijn
[ik dan ook niet soon geweldig daw station / en werkt zo op die manier niet

in spelen opnemen ,....

ieder zn ...........
oksjoo Dennis ?:smeris: of uhh :kont::D

cdk 2299 ...dus hoe gebruik jij je wasp dan ,...in spelen / recorden ...?

Heey ik maak promotie, ik ben inmiddels naar de 2299 gestegen ;):D

Mijn Wasp wordt netjes aangestuurd door midi, met tussenkomst van een Kenton Pro Kadi box. En recorden gaat gewoon via de line out in mn mengert of via mn 828mk3 kaart zo Ableton in. Maar mijn Wasp krijgt binnenkort een onderhoudsbeurt, dus nu gebruik ik voornamelijk mn Gnat i.c.m. de Kadi (zelfde protocol, zelfde aansturing..).

Verder heb ik hier ook nog de Spider liggen. Dé sequencer voor deze bakjes, alleen niet echt bruikbaar i.c.m. midi.

Heey ik maak promotie, ik ben inmiddels naar de 2299 gestegen ;):D

Mijn Wasp wordt netjes aangestuurd door midi, met tussenkomst van een Kenton Pro Kadi box. En recorden gaat gewoon via de line out in mn mengert of via mn 828mk3 kaart zo Ableton in. Maar mijn Wasp krijgt binnenkort een onderhoudsbeurt, dus nu gebruik ik voornamelijk mn Gnat i.c.m. de Kadi (zelfde protocol, zelfde aansturing..).

Verder heb ik hier ook nog de Spider liggen. Dé sequencer voor deze bakjes, alleen niet echt bruikbaar i.c.m. midi.

werkt dat soepel [ook al gebruikjem niet ]zoon spider
soort sequencer as de csq / of meer as in de mc 202
soon soort sequencer ...das best lastig ding
of ist meer een pro one alike sequencer 40 noten thats its ..zoiets
:engel:

jij hebt dus de kadi doos erby betert !
sound demos laatst vondt ik egt wel fettje

Volgens mij moet je de Gnat aan de Wasp kunnen doorlussen.
Zo zou je ze volgens mij moeten kunnen layeren.

Heey das een goeie, dat ga ik proberen als mijn Wasp weer gezond is verklaard :eureka: Dan zou je dus een driedubbele DCO polyfoon kunnen bespelen. Vet!

werkt dat soepel [ook al gebruikjem niet ]zoon spider
soort sequencer as de csq / of meer as in de mc 202
soon soort sequencer ...das best lastig ding
of ist meer een pro one alike sequencer 40 noten thats its ..zoiets
:engel:

jij hebt dus de kadi doos erby betert !
sound demos laatst vondt ik egt wel fettje

De CSQ en Pro One ken ik niet, maar het lijkt op het programmeren van een 202.
Goed te horen dat je genoten hebt van die demo's! :D

Heey das een goeie, dat ga ik proberen als mijn Wasp weer gezond is verklaard :eureka: Dan zou je dus een driedubbele DCO polyfoon kunnen bespelen. Vet!

Kleine nuancering :eureka:

Ik vraag me af of je ze dan polyfoon kan bespelen aangezien je op zowel de Gnat als Wasp geen mogelijkheid hebt om ze ieder apart een 'Kadi-kanaal' toe te wijzen. Dus dan zou het eerder een monofone EDP synth worden met 3 DCO's. Ook vet! :D

Hoewel, met de Caterpillar schijn je weer wel meerdere Wasps polyfoon te kunnen bespelen :confused:

Kleine nuancering :eureka:

Ik vraag me af of je ze dan polyfoon kan bespelen aangezien je op zowel de Gnat als Wasp geen mogelijkheid hebt om ze ieder apart een 'Kadi-kanaal' toe te wijzen. Dus dan zou het eerder een monofone EDP synth worden met 3 DCO's. Ook vet! :D

Hoewel, met de Caterpillar schijn je weer wel meerdere Wasps polyfoon te kunnen bespelen :confused:

goeie site qa pix
http://www.oldtech.com/synth/EDPCaterpillar.html
caterpilar
http://www.oldtech.com/synth/EDPWaspS.html
kan zoon wasp special nou meer dan de gewone was..p ?

hmm questions / answers
http://www.vintagesynth.com/misc/edp_wasp.php

And then there was the Wasp Deluxe (released 1979) which had all the features of the original plus a standard 3-octave keyboard, wood panels, an oscillator mixer, external audio-in, a larger speaker, and battery operation

genoeg wasp tub,es http://www.youtube.com/results?search_type=&search_query=wasp+synthesizer
inspiratie :doei:
moet eerlijk bekennen datk best vaak de hornet vst erby pak easy klinkt goed en is licht qa cpu

dat van die kenton shizzle is inderdaad wel een nadeel, maar zal hem toch ooit moeten aanschaffen om al m'n spul aan te sture. gaat nu allemaal via m'n oberkorn maar daar kan ik max 3 cv synths mee aansturen. waarvan 1 alleen met de clock out. niet ideaal.
heb ook nog een doepfer mcv4 maar die kan ik dan verkopen.
(of topic, 'k heb vandaag een gratis perfect functionerende revox a77 gekregen, via een toneel academie) wel shills. :D heb ellaan net de aan/uit knop afgebroken, hahaha.

Back