Even voorstellen

ARAICH

de "net niet" producer
Hallo allemaal,

Kom al geruime tijd als guest op het forum maar leek me wel leuk eens een account aan te maken :)

Ik ben Randy, 26 jaar, en ben sinds m'n 5e jaar (spelend) bezig met toetsen. Vanaf m'n 9e les gehad tot m'n 17e ongeveer waarvan de laatste 3 a 4 jaar alleen maar gewerkt heb met Cubase op een oude Atari ST :halleluja
Sindsdien gebruik ik nog altijd Cubase en uiteraard vorig jaar Cubase 4 gekocht :D

edit: vergeet mijn speeltje er bij te zetten; heb een Korg Triton LE staan en nog een Yamaha DJX (1e generatie) maar laatstgenoemde staat niet meer bij m'n setup. Al m'n tracks maak ik zowat met VSTi en samples en gebruik daarmee de Korg meer als remote.

Ben bezig om m'n producties aan de man te brengen en ervaringen uit te wisselen met andere forumleden :)

Ooit in een grijs verleden een track geschreven voor DJ Jurgen maar omdat het management van de zangeres moeilijk deed, had Digidance besloten de hele track te skippen (waardoor ik ongeveer 3 jaar lang een soort "writersblock" heb gehad). Sindsdien weer de draad langzaam opgepakt.

Heb ondertussen een MySpace account aangemaakt waarin je wat recente tracks kan beluisteren. www.myspace.com/araichmusic

Mocht je vragen hebben, schroom niet en stel ze :) want ik zou ze ook stellen :P

Greetz,
Randy a.k.a. ARAICH

Laatst gewijzigd:
Back