Nieuwkomer

cltrgrff

Nieuwkomer
Hi,

Rik hier, nieuwkomer in het veld. Consumerend al veel van het synth spectrum genoten in uiteenlopende genres. Dat gaat van sample-based hiphop, progressive / death metalvarianten (current fave Absolute Elsewhere), via IDM coryfeeën als Venetian Snares en Aphex Twin naar de laatste jaren meer dansbare house / techno. Binnen laatstgenoemde wederom breed palet, van blij-/weemoedige Italo Disco tot meer melodisch, experimenteel en genre overstijgende partijen als Dixon / Innervision, Aurora Halal, en James Holden ( <3 Imagine This Is A High Dimensional Space Of All Possibilities).

Niet trachtend zulk groots te evenaren nu wel spelenderwijs m'n teen in de synth-stroom gedipt via eerst een TE PO 33 en 32, waarvan de beperkende grids me vlot tot serieuzer werk noopten. Nu dus een setup bij elkaar aan het conceptualiseren/sprokkelen en dan maar eens wat gaan jammen.

Of dit een bestendige hobby gaat zijn, moet blijken. Voor nu verveel ik me niet met de theoretische deep dive. Synthforum zal daarbij behulpzaam zijn, evenals ter inspiratie, voor aanschaf van hardware en wie weet mettertijd een meet-up of lokale jamsessie wanneer ik enigszins genoeglijk in het synth-zadel zit. Er schijnt genoeg te doen te zijn :)

Groet!

🙂 welkom!

Welkom :baco:

Back