Geen MP3 export in Cubase 4

LOWtense

Hallo!
Sinds een tijdje heb ik Cubase 4 en nu kom ik erachter dat ik niet rechtstreeks naar MP3 kan exporteren. In SX3 lukte mij dit wel. In het Audio-mixdown scherm staan een aantal opties maar geen mp3 (zie screenshot). Ik gebruik dan maar audition maar het zou toch rechtstreeks moeten kunnen?....

Attachments

• cubase4.jpg
    cubase4.jpg
    244,1 KB · Bekeken: 96
Heb je de studio versie ? Daar kun je geloof ik een add-on voor kopen op de steinberg website zodat je wel naar mp3 kan exporteren.

Verder moet het in de volledige cubase 4 wel mogelijk zijn om naar mp3 te exporteren.

Laatst gewijzigd:
Kopen? Gewoon naar .wav exporteren en dan met een gratis converter naar .mp3 omzetten.

Da's waar. :z Ik zou er geen extra geld aan uitgeven iig.

Tis werkelijkwaar niet te geloven! Ga je "vooruit" van SX3 naar Cubase Studio 4,
ga je weer achteruit in features... Dan hou ik het maar bij Audition o.i.d.

Ik begin al het geklaag over Cubase 4/ Steinberg steeds beter te begrijpen...:frons::frons::frons:

Tis werkelijkwaar niet te geloven! Ga je "vooruit" van SX3 naar Cubase Studio 4,
ga je weer achteruit in features...

Dit gaat alleen op als je het over gelijkwaardige versies hebt, dus dan moet je Cubase Studio 4 niet vergelijken met SX3 maar de versie daaronder. Als die versie daaronder (SL3?) wel direct kon exporteren naar .mp3, dan heb je gelijk.

Back