Hallo,
Nu ik een account enkele dagen geleden geregistreerd had, dacht ik: 'Laat ik ook maar eens een keer wat uploaden'. Ik werk nu bijna 7 maanden met Reason en ik vind dat mijn nummers nu eindelijk wat beter beginnen te worden. De hoofdmelodie is een beetje op trance gebaseerd denk ik, maar aangezien ik eigenlijk nooit trance luister is de rest dat niet. Het is iniedergeval niet bedoeld als dansnummer
Ik ben trouwens nog niet echt top in masteren
. Als ik wat beter wordt dan zal ik daar wel wat meer tijd aan besteden, maar op dit moment is het resultaat meestal slechter. De bassdrum in dit nummer staat trouwens behoorlijk (veel te) hard en ik heb de midden frequencies er niet uit gehaald, maar in dit nummer vond ik het wel passen, dat de pads etc iets zachter gaan bij de bassdrum.
Ik heb het nummer trouwens gemaakt met oortjes van 2 euro in
, dus waarschijnlijk klinkt het op bepaalde soorten boxen redelijk bagger. Dat is mogelijk ook de reden dat ik weinig last heb van de bassdrum dus als het echt vervelend klinkt, kan ik wel een mp3 met een wat zachtere uploaden.
50% Van de synth-patches zijn zelf gemaakt, de rest zijn aangepaste presets. De drums zijn TR-909 samples.
Kritiek zou ik fijn vinden, zolang je zegt wat er scheelt. Daar leer ik dan weer wat van
.
Nu ik een account enkele dagen geleden geregistreerd had, dacht ik: 'Laat ik ook maar eens een keer wat uploaden'. Ik werk nu bijna 7 maanden met Reason en ik vind dat mijn nummers nu eindelijk wat beter beginnen te worden. De hoofdmelodie is een beetje op trance gebaseerd denk ik, maar aangezien ik eigenlijk nooit trance luister is de rest dat niet. Het is iniedergeval niet bedoeld als dansnummer

Ik ben trouwens nog niet echt top in masteren
. Als ik wat beter wordt dan zal ik daar wel wat meer tijd aan besteden, maar op dit moment is het resultaat meestal slechter. De bassdrum in dit nummer staat trouwens behoorlijk (veel te) hard en ik heb de midden frequencies er niet uit gehaald, maar in dit nummer vond ik het wel passen, dat de pads etc iets zachter gaan bij de bassdrum.Ik heb het nummer trouwens gemaakt met oortjes van 2 euro in
, dus waarschijnlijk klinkt het op bepaalde soorten boxen redelijk bagger. Dat is mogelijk ook de reden dat ik weinig last heb van de bassdrum dus als het echt vervelend klinkt, kan ik wel een mp3 met een wat zachtere uploaden.50% Van de synth-patches zijn zelf gemaakt, de rest zijn aangepaste presets. De drums zijn TR-909 samples.
Kritiek zou ik fijn vinden, zolang je zegt wat er scheelt. Daar leer ik dan weer wat van
.