If You Could Read My Mind

Anton3110

Nieuwkomer
Ik had zin om wat te klooien met de TimeShaper van Shaperbox 3 en had net een video gezien over hoe goed het nummer If you Could Read My Mind van Gordon Lightfoot eigenlijk wel niet was.
()

Dus een acapella gemaakt en wat instrumenten erbij van UVI Digital Synsations 2.

Het is niet bedoeld als een serieuze remake.

Attachments

• If You Could Read My Mind.mp3
    6,3 MB
Heel vreemd :) ik had de stem elders invallend verwacht. Ik ben heel groot fan vd disco versie en kende deze op gitaar niet eens.

Hemel, net de versie van J Cash voor t eerst hoort, ff uit t lood gemept.

Laatst gewijzigd:
Ja, de Cash versie is schokkend goed, vind ik de beste van alle songs van de hele American serie van 6 albums. Met The First Time Ever I Saw Your Face als goede tweede.

Als liefhebber van singer songwriters ken ik Gordon Lightfoot natuurlijk wel en hij heeft behoorlijk wat goede nummers geschreven, dit is voor mij niet eens z'n beste maar wel een van z'n betere nummers.
Ik vind het geinig bedacht wat je doet maar vind het bijzonder dat je hier een beat onder zet en qua tekst en sfeer niet echt een track die zich er voor leent, dat men ooit een discoversie hier indertijd van maakte met Viola Willis is ook al vreemd, niet alles leent zich voor disco want de tekst is niet om op te dansen wat mij betreft.

Ja, de Cash versie is schokkend goed, vind ik de beste van alle songs van de hele American serie van 6 albums. Met The First Time Ever I Saw Your Face als goede tweede.
Ik ga die van Cash zeker nog meer luisteren, sjonge jonge wat was dat.

Back