slechte-rik - de bworren (beat by bounce)

Het gaat om de muziek en als je de tekst wel kan verstaan is mooi meegenomen. Als iemand het wel verstaat hoeft dat niet te betekenen dat mijn tekst geïnterpreteerd wordt zoals ik het bedoelde. Misschien is het wel zo'n nietszeggende tekst dat er niks te verstaan valt.

Dus schroom niet om je mening over de klank van de muziek te geven, ook al spreek je mijn taal niet!

Naar mijn idee mocht er wel wat meer variatie in de beat en gebruik van fluit voorkomen.

Daarbij springt de shaker/cabassa/whatever qua volume naar mijn idee elke keer er iets teveel boven uit.

Voor de rest vind ik de sample keuze weer enorm tof....vette shizzle Bounce/Dilago... :)

ik heb hem niet geluisterd maar ik hoop dat het qua flow en rijm beter is dan de huidige nederhop bagger met verminkte grammatica om maar op een rijmwoord te komen uit.

;)

zet hem zo aan :D

-C-

Hij's wel lekker
flowt goed en de beat is mooi.
Geen idee wat je rept

-C²-

Dank voor het checken, ik spreek in tongen op die track, weet zelf ook niet wat ik zeg! :D

Nog meer?

Even helemaal los van de rest van de muziek, vind ik de vocalen raar in de mix zitten. Heb je eerst de beats gemixt en daarna deze twee sporen met de vocalen gemixt?

@ Dnomyar,

Bounce heeft de beat gemaakt, weet niet wat hij gebruikt heeft.

@ Kraan, dat klopt, ik ga er naar kijken.

ik heb hem niet geluisterd maar ik hoop dat het qua flow en rijm beter is dan de huidige nederhop bagger met verminkte grammatica om maar op een rijmwoord te komen uit.

;)

zet hem zo aan :D

-C-

Winne, Uniq, Opgezwolle, (Nu ff Fakkelbrigade), Typhoon, en meer.. het kan wel oke zijn. Vind het meerendeel ook onzin verder.

@ Ronaldoz, laat ze hun eigen topic maar openen ;)

Nog meer?

Klopt, ik gebruik de fonetische spelling.

Is er nog iemand die iets over de muziek wil zeggen of zal ik voortaan alleen de tekst posten? :engel:

Back